El sindicat Professors de Secundària (aspepc-sps) critica la dimissió "forçada" del director de l'institut Llobregat de Sallent i rebutja la manera com el Departament d'Educació està gestionant el cas. El secretari general, Xavier Massó, ha reclamat un canvi de normativa ja que, amb la llei actual, en casos d'assetjament entre alumnes, tant el professorat com les direccions "no hi poden fer pràcticament res".
En declaracions a l'ACN, Massó ha lamentat que els pocs protocols que s'obren acaben desplaçant la persona assetjada de l'institut, "mentre que l'assetjador es queda allà triomfant". "És inadmissible", ha resolt. El sindicat clama per un canvi de normativa que faculti els directors per poder actuar i expulsar quan sigui necessari.
En un comunicat, el sindicat també carrega contra el conseller d'Educació, com a màxim responsable del departament, i l'acusa d'"eludir" les seves pròpies responsabilitats. "Ell és qui ha de retre comptes per una normativa ineficaç. I si no li agrada afrontar les responsabilitats, que se'n vagi d'una vegada", sentencia el text.
[noticia]108439[/noticia]
Un sindicat de professors critica la dimissió «forçada» del director de Sallent
Societat
Professors de Secundària vol que es faculti les direccions per poder actuar i expulsar quan sigui necessari
ARA A PORTADA
-
Societat L'Ajuntament de Manresa defensa que ha aplicat mesures davant les alertes per calor Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La bagenca Erola Jons embolica La Vuelta i desferma les crítiques del sector pel seu estil amb els ciclistes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil encenen la primera nit de foc de la Festa Major Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La geganta Sibil·la s'estrena a Manresa i reivindica la memòria de les obreres de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
Publicat el
17 de març de 2023 a
les 22:10
Actualitzat el
17 de març de 2023 a les
22:21
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós millora la xarxa d'aigua potable al polígon Sant Isidre i a la Pedrera del Maneló
-
Societat
Manresa acollirà dijous una nova campanya de donació de sang amb més de 100 donacions com a repte
-
Societat
Manresa iniciarà dilluns nous asfaltatges als carrers Francesc Moragas i Sant Antoni Maria Claret
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
