Un tall en el subministrament elèctric ha deixat sense llum 951 abonats de Moià aquesta matinada de diumenge. Tot i els treballs d'Endesa, els habitatges i establiments de la capital del Moianès no han tornat totalment a la normalitat fins poc abans de les 9 del vespre, tot i que gradualment l'han anat recuperant al llarg del dia.
[intext1]
A les 5 de la tarda Protecció Civil ha instal·lat un grup electrogen. El servei s'ha recuperat totalment poc abans de 3/4 de 9 del vespre.
[intext2]
Un tall de subministrament deixa sense electricitat gairebé mil abonats a Moià
Societat
L'avaria s'ha produït la matinada de diumenge i no ha quedat totalment arreglat fins al vespre següent
ARA A PORTADA
-
Política El govern de Manresa defensa el nou protocol d'emergència habitacional: «Ordena la intervenció» Pere Fontanals
-
Política L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025 Pere Fontanals
-
Successos El funeral pel treballador mort a la mina de Súria serà aquest divendres a Sant Martí de Torroella Pere Fontanals
-
Successos Què sabem i què no de l'accident a les mines de Súria on ha mort un treballador de 26 anys Pere Fontanals
Publicat el
12 de novembre de 2023 a
les 21:32
Actualitzat el
12 de novembre de 2023 a les
21:35
Et pot interessar
-
Societat
Cardona constata que tres de cada quatre llars reciclen prou per reduir la nova taxa de residus
-
Societat
Santa Maria de Comabella renova una llar compartida de Manresa per impulsar l'autonomia dels residents
-
Societat
L'entorn del carrer Guimerà estrenarà dilluns nous sentits de circulació en sis carrers
-
Societat
L'hospital Sant Joan de Déu estrena un nou accés a Radiologia per agilitzar l'arribada dels pacients
-
Societat
La plaça Major de Manresa, tallada al trànsit aquest divendres per les Festes de Sant Ignasi
-
Societat
El CAE tanca el 2025 amb més de 53.000 participacions i el reconeixement del Premi Actius Socials
