La circulació de l'R4 - R12 entre les estacions de Sant Vicenç de Castellet i Calaf (Alta Segarra) ha estat interrompuda durant una hora per falta d'alimentació elèctrica aquest dijous al migdia, de 2/4 d'1 a 2/4 de 2. Tècnics d'Adif s'han desplaçat al punt de l'afectació per avaluar la incidència i procedir a la seva reparació.
Derivat d'aquesta avaria, un tren ha quedat aturat a l'entrada de l'estació de Manresa per falta de tensió elèctrica. Renfe ha gestionat servei per carretera durant el temps que ha durat la incidència.
Un tren es queda «penjat» a l'entrada de l'estació de Rodalies a Manresa per falta de tensió elèctrica
L'avaria, que s'ha solucionat al cap d'una hora, ha passat aquest dijous al migdia al tram de via entre Sant Vicenç de Castellet i Calaf
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 15 de setembre de 2022 a les 18:03
Actualitzat el 15 de setembre de 2022 a les 18:30
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit en un tram del passeig del Riu, dissabte i diumenge
-
Societat Talls de trànsit puntuals al carrer Camp i Fabrés, la nit de diumenge a dilluns
-
Societat El Centre Residencial La Llum celebra 23 anys amb una setmana d'activitats lúdiques i comunitàries
-
Societat Endesa modernitza la xarxa elèctrica de Sant Feliu Sasserra
-
Societat El Meteocat confirma un esclafit al Bages
-
Societat Els 8 refugis climàtics de Manresa per superar la calor