Un manresà de 24 anys va resultar ferit de caràcter lleu després de ser atropellat per un turisme dimarts al vespre al carrer Joan Jorba de Manresa. El jove va ser atès per personal sanitari al lloc de l'atropellament i posteriorment va ser traslladat a l'hospital Sant Joan de Déu.
L'atropellament va tenir lloc al pas de vianants que hi ha davant del portal del número 2 del carrer Joan Jorba quan passaven 5 minuts de 2/4 de 10 del vespre. La Policia Local de Manresa va fer control d'alcoholèmia al conductor del turisme, un manresà de 73 anys, i va donar negatiu.
Un turisme atropella un vianant al carrer Joan Jorba de Manresa
Societat
El succés va passar dimarts al vespre, i la víctima va resultar ferida de caràcter lleu
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
18 d’agost de 2021 a
les 17:22
Actualitzat el
18 d’agost de 2021 a les
17:25
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
