Un avioneta que havia sortit de Madrid ha hagut de fer un aterratge d'emergència aquest dimecres a les 12 del migdia en un camp de cultiu de Gaià, sense que el pilot de l'aparell n'hagi resultat ferit. Segons les primeres investigacions de la Unitat Tècnica de Seguretat Aèria (UTSA) dels Mossos d'Esquadra, la maniobra ha estat forçada per una fuita de combustible de l'aeronau.
Els Mossos d’Esquadra i cossos policials de l’Estat investiguen com s'ha produït l'aterratge d'emergència, i malgrat que a primera hora ha circulat el rumor que l'aparell podria haver estat fet servir per transportar drogues, la policia catalana ho ha desmentit de forma taxativa.
Els efectius dels Bombers desplaçats fins a lloc han controlat la fuita de combustible i han desconnectat les bateries de l'aeronau, tal i com marquen els protocols de seguretat.
Una avioneta que havia sortit de Madrid fa un aterratge d'emergència a Gaià
L'aparell ha patit una fuita de combustible i el pilot, que ha sortit il·lès, ha pogut fer aterrar l'aeronau
ARA A PORTADA
-
-
Castellbell avança la modificació urbanística que permetrà instal·lar el futur institut a l'avinguda Catalunya Redacció
-
Una investigadora d'Althaia lidera un estudi sobre com la contaminació influeix en els infants Redacció
-
-
L'Helix Summit ha portat a Manresa els principals reptes de la formació de professionals de la salut Redacció
Publicat el 28 de juny de 2023 a les 21:35
Et pot interessar
-
Societat Mor la germana Teresa Caballero Valdivia, la penúltima caputxina de Manresa
-
Societat FGC posa en servei 24 nous carregadors per a vehicles elèctrics a l'aparcament de Monistrol del Cremallera
-
Societat Es tornaran a repartir targetes per obrir contenidors als barris de Sant Pau i de la Mion
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà divendres de verd pel Dia Internacional de la Malaltia Celíaca
-
Societat Tall de trànsit al carrer Cardener del barri de Sant Pau, a partir de dijous
-
Societat La Unitat Docent de l'ICS Catalunya Central celebra l'acte de comiat de la darrera promoció de residents