La Policia Local de Manresa ha instruït diligències policials contra la conductora d'un turisme, una veïna de Calaf de 30 anys per un presumpte delicte contra la seguretat en el trànsit després de patir un accident per sortida de via amb el cotxe que conduïa gairebé triplicant la taxa d'alcohol permesa.
L'accident va tenir lloc a la carretera de Vic a l'inici de la Pujada Roja el dissabte a les 5 de la matinada quan amb el vehicle va patir una sortida de via. Un cop van arribar els agents al lloc de l'accident van sotmetre la conductora al test d'alcoholèmia i va donar un resultat de 0,70mg/l en aire espirat.
La conductora, que viatjava sola en el cotxe, va resultar il·lesa.
Una calafina gairebé triplica la taxa d'alcohol després d'accidentar-se amb el cotxe a Manresa
Va patir una sortida de via a la carretera de Vic a l'altura de la Pujada Roja dissabte a la matinada
ARA A PORTADA
-
-
Aigües Manresa destina més de 2,7 milions d'euros a millorar la xarxa i les infraestructures Pere Fontanals
-
-
L'app Pukono de la Fundació Althaia compleix 10 anys ajudant persones amb hipertensió i insuficiència renal Pere Fontanals
-
La Pirinaica inicia la pretemporada amb l'objectiu d'optar de nou a l'ascens a Lliga Elit Pere Fontanals
Publicat el 09 d’octubre de 2022 a les 15:48
Actualitzat el 09 d’octubre de 2022 a les 15:52
Et pot interessar
-
Societat Mosaic acompanya 295 persones en processos d'inclusió social i inserció laboral durant el 2024
-
Societat La Generalitat adjudica obres de millora a l'estació d'autobusos de Manresa
-
Societat L'Ajuntament de Manresa reasfaltarà més de 13.500 metres quadrats de carrers
-
Societat Manresa rep un pla per rehabilitar sis illes d'habitatges al centre històric
-
Societat L'Ajuntament de Manresa impulsa el Pla Municipal de Lectura per fomentar els hàbits lectors
-
Societat Un barceloní que es va mudar a Castellbell i el Vilar crea una escola de repoblament rural