Una ciclista ha resultat ferida lleu aquest dimecres a la tarda després de ser colpejada per un camió a l'espatlla. Els fets han succeït sobre 1/4 de 6 de la tarda al punt quilomètric 14 de la C-55 en el terme de Monistrol de Montserrat, quan un camió ha impactat contra el cos de la ciclista i l'ha colpejat a l'espatlla.
Fins al lloc de l'accident s'hi han desplaçat tres dotacions de Mossos, Bombers i el SEM que ha decidit traslladar la ciclista a la Mútua de Terrassa amb una ferida de caràcter lleu. A causa de l'accident s'ha donat pas alternatiu en direcció Barcelona fins a 3/4 de 7 de la tarda, moment en que la situació s'ha normalitzat.
Una ciclista ferida lleu en impactar contra un camió a la C-55
L'accident ha tingut lloc a l'altura de Monistrol de Montserrat

ARA A PORTADA
-
Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages» Pere Fontanals
-
Sergi Perramon es reuneix amb Artur Mas per estudiar escenaris de cara a les municipals de 2027 Pere Fontanals
-
La Taula del Foment de l'Ús Social del Català a Manresa reuneix 60 agents per revertir la regressió lingüística Pere Fontanals
-
La mobilització veïnal frena el desnonament del Bloc 8, símbol de la lluita per l'habitatge a Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el 21 de setembre de 2016 a les 18:42
Actualitzat el 21 de setembre de 2016 a les 18:43
Et pot interessar
-
Societat Cloenda de la 8a edició del programa Universi+ a UManresa
-
Societat Pavimentació del carrer Cardenal Lluch i plaça Independència aquest dissabte
-
Societat Súria commemora per primera vegada el Dia Internacional de les Vídues amb una xerrada i un dinar de germanor
-
Societat Sant Fruitós obre 22 expedients durant el juny per abocaments i males pràctiques amb els residus
-
Societat La PAHC denuncia un desnonament imminent al Bloc 8 i exigeix a l'Ajuntament que l'expropiï
-
Societat L'Escola de Salut de Súria tanca la 4a edició amb més activitats i participació