Un veí de Sallent, de 83 anys d'edat, va perdre la vida en el seu domicili, presumptament degut a un descarrega elèctrica mentre es dutxava. La Policia Local de Sallent va ser requerida a 1/4 i 5 minuts d'11 del matí de diumenge, 7 de febrer, per ajudar en l'auxili d'una persona que semblava trobar-se inconscient en el seu domicili. Activats els diferents serveis d'emergències no va ser possible la reanimació de la persona afectada, la qual podria haver estat víctima d'una descàrrega elèctrica mentre es dutxava.
La investigació corresponent corre a càrrec dels Mossos d'Esquadra, que van procedir al precintament del domicili per ordre judicial i de manera cautelar, fins la determinació de les causes de l'incident.
Una descàrrega elèctrica podria ser la causa de la mort d'un sallentí mentre es dutxava
Els Mossos d'Esquadra investiguen la mort d'aquesta persona de 83 anys al seu domicili
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de febrer de 2010 a
les 19:27
Et pot interessar
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
