Una callussenca va denunciar dimarts passat un home que retirava llaços grocs amb un cúter per amenaces, segons informa El Món. Segons ha relatat la mateixa dona al diari, els fets van començar quan va veure que un home retirava llaços grocs a l'aparcament de davant l'Ajuntament i li va preguntar perquè ho feia.
L'home, que es va mostrar molt nerviós, li va respondre que n'estava fart de "l'independentisme de merda" i la situació es va anar tensionant fins que van arribar els Mossos d'Esquadra i li van prendre declaració.
La dona, i una altra que se l va acostar, han testificat que l'home les va amenaçar fent-se passar un dit per la gola i les avisava "a vosaltres dues ja us trobaré". Després d'això, la dona va presentar denúncia.
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de febrer de 2018 a
les 15:57
Actualitzat el
24 de febrer de 2018 a les
16:03
Et pot interessar
-
Societat
Súria consolida la commemoració del Dia Internacional de les Vídues amb una xerrada i un dinar
-
Societat
Cardona reobre els aparcaments del Rastrillo i reclama agilitzar la reconstrucció del mur
-
Societat
Manresa reforçarà el bus urbà per facilitar els desplaçaments al Festival Camins
-
Societat
Obres d'Aigües de Manresa al carrer Doctor Llatjós amb restriccions d'aparcament
-
Societat
Una vuitantena de persones participen al Mulla't per l'Esclerosi Múltiple a Manresa
-
Societat
La Festa Intercultural de Manresa recorda les víctimes dels terratrèmols de Veneçuela
