Agents dels Mossos d'Esquadra i de la Policia Local de Manresa, a banda dels serveis sanitaris, han atès aquest diumenge al matí una dona que ha estat agredida amb un cop de puny per un jove que oferia begudes alcohòliques a la seva filla.
Els fets han passat sobre 2/4 de 8 del matí quan la dona ha recriminat al jove que li oferís begudes alcohòliques a la seva filla. La discussió s'ha anat escalfant fins que el jove li ha clavat un cop de puny a la mare.
La dona ha estat atesa per personal sanitari de la contusió, però no ha presentat denúncia ja que, tot i no tenir cap grau de parentiu amb l'agressor, són coneguts. Com que l'agressió s'ha tipificat com a lleu, els Mossos d'Esquadra no han practicat cap detenció.
Una dona li recrimina que li doni alcohol a la seva filla i respon clavant-li un cop de puny
Els fets han passat aquest matí de diumenge a tocar del baixador dels FGC de Viladordis
ARA A PORTADA
Publicat el
28 d’agost de 2022 a
les 14:12
Actualitzat el
28 d’agost de 2022 a les
14:27
Et pot interessar
-
Societat
L'ICS i Althaia impulsen una formació pràctica sobre l'aparell locomotor per a professionals de primària
-
Societat
Sant Fruitós programa una setmana d'activitats per a la gent gran
-
Societat
Alumnes de Santpedor creen un mini satèl·lit i participen en un projecte europeu
-
Societat
Sant Fruitós renovarà 1,6 km de canonades per millorar la xarxa d'aigua potable
-
Societat
Santpedor habilita zones d'ombra als equipaments municipals per fer front a la calor
-
Societat
L'èxit de la tarifa plana a l'aparcament de la Seu Centre fa que s'ampliï a Quatre Cantons
