Els Bombers han desencallat una furgoneta que ha quedat atrapada sota el pont del carrer Aragó de Manresa per la càrrega de material que portava subjecta a la baca. Els fets han passat aquest diumenge passats 2/4 de 12 del migdia quan la furgoneta s'ha quedat clavada al pont sense poder anar endavant ni enrere.
Els Bombers han aconseguit treure la furgoneta de sota el pont mitja hora més tard desinflant els quatre pneumàtics del vehicle. El conductor ha resultat il·lès.
[noticia]109992[/noticia]
Una furgoneta queda clavada sota el pont del carrer Aragó de Manresa
Els Bombers l'han pogut desencallar desinflant els quatre pneumàtics
ARA A PORTADA
-
Pep Guardiola confessa a Manresa el seu passat ocult: «De petit jugava més a bàsquet que a futbol» Pere Fontanals
-
La macroenquesta pel dret a l'habitatge i els salaris manté un degoteig constant a Manresa Pere Fontanals
-
-
-
«Ja hem esperat prou»: entitats i veïns bloquegen la C-55 a Manresa per exigir el desdoblament definitiu Pere Fontanals
Publicat el
04 de juny de 2023 a
les 15:46
Actualitzat el
04 de juny de 2023 a les
15:50
Et pot interessar
-
Societat
Més de 120 usuaris de Sant Andreu Salut participen en la sortida anual a Vilanova
-
Societat
Manresa obre la convocatòria del Premi del Consell de les Persones Grans
-
Societat
Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Mundial de l'Hemocromatosi
-
Societat
Canvis de circulació al Passeig per les obres del carrer Guimerà a partir de dilluns
-
Societat
Manresa desplega la nova ordenança de patinets amb senyalització i una campanya dirigida als joves
-
Societat
La Plana de l'Om repassarà 30 anys de cooperació internacional de Manresa en una exposició
