La primera hipòtesi que els Bombers han fet sobre l'origen de l'incendi que ha tingut lloc aquest matí al número 18 del carrer Montserrat de Navarcles, s'ha desestimat. Si bé en un primer moment creien que havia estat un cotxe en flames aparcat al garatge el que havia propagat el foc per l'edifici, al cap d'una estona, quan han aconseguit accedir al pàrquing, han descobert que el que cremava era una pila de palets.
Fins al lloc dels fets s'hi han traslladat cinc dotacions de Bombers, que ja han aconseguit extingir el foc i evacuar la persona que havia quedat confinada en un dels balcons de l'immoble.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Publicat el
12 de febrer de 2019 a
les 12:09
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
-
Societat
Per tercer any consecutiu s'anella un poll d'aufrany a Sant Llorenç del Munt i l'Obac
