Una quarantena de joves gaudeix a diari de l'Estiu Jove de Santpedor

Publicat el 20 de juliol de 2016 a les 18:38
Actualitzat el 20 de juliol de 2016 a les 18:42
Una quarantena de nois i nois passen diàriament pel Lokal de la Vila de Santpedor per participar en alguna de les activitats programades en el marc de l'Estiu Jove, la proposta de lleure que organitza aquest equipament municipal amb el suport de la regidoria de Joventut de l'ajuntament de Santpedor. El programa, que va arrencar el passat 1 de juliol i finalitzarà el dia 29, ha assolit fins a una cinquantena de participants en activitats com la nit de dj o el torneig de futbol, que es va celebrar el 8 de juliol.

Tallers de cuina, passis de pel·lícules, jocs de taula, sessions de música, tallers de dansa, esports i molta diversió són les receptes que enguany omplen el calendari d'activitats per als nois i noies de Santpedor al programa ‘Estiu Jove 2016', una per a cada un dels dies de la setmana, de dilluns a divendres, fins el 29 de juliol. Totes les activitats són gratuïtes però cal inscripció prèvia. 

La proposta de lleure que organitza el Lokal de la Vila amb la col·laboració de la regidoria de Joventut inclou la sortida de final de programa al parc aquàtic –l'única activitat de pagament-  i el concert Jove que es celebrarà el 30 de juliol, a la pista de skate. Amb aquesta proposta de lleure i esport el Lokal de la Vila obre portes durant tot el juliol, de dilluns a divendres, a partir de les 4 de la tarda. El programa proposa també activitats nocturnes per tal d'ampliar la franja horària d'obertura de l'equipament.