Una quarantena de nois i nois passen diàriament pel Lokal de la Vila de Santpedor per participar en alguna de les activitats programades en el marc de l'Estiu Jove, la proposta de lleure que organitza aquest equipament municipal amb el suport de la regidoria de Joventut de l'ajuntament de Santpedor. El programa, que va arrencar el passat 1 de juliol i finalitzarà el dia 29, ha assolit fins a una cinquantena de participants en activitats com la nit de dj o el torneig de futbol, que es va celebrar el 8 de juliol.
Tallers de cuina, passis de pel·lícules, jocs de taula, sessions de música, tallers de dansa, esports i molta diversió són les receptes que enguany omplen el calendari d'activitats per als nois i noies de Santpedor al programa ‘Estiu Jove 2016', una per a cada un dels dies de la setmana, de dilluns a divendres, fins el 29 de juliol. Totes les activitats són gratuïtes però cal inscripció prèvia.
La proposta de lleure que organitza el Lokal de la Vila amb la col·laboració de la regidoria de Joventut inclou la sortida de final de programa al parc aquàtic –l'única activitat de pagament- i el concert Jove que es celebrarà el 30 de juliol, a la pista de skate. Amb aquesta proposta de lleure i esport el Lokal de la Vila obre portes durant tot el juliol, de dilluns a divendres, a partir de les 4 de la tarda. El programa proposa també activitats nocturnes per tal d'ampliar la franja horària d'obertura de l'equipament.
ARA A PORTADA
-
-
L'abat de Montserrat: «Rebem amb joia l'elecció de Lleó XIV, és un perfil de certa independència» Redacció
-
Sor Lucía Caram sobre Lleó XIV: «És un moment d'esperança. Té una visió molt clara de la realitat eclesial i mundial» Redacció
-
Sonen de joia les campanes de l'Abadia de Montserrat després de la fumata blanca del Vaticà Redacció
-
Publicat el 20 de juliol de 2016 a les 18:38
Actualitzat el 20 de juliol de 2016 a les 18:42
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit per treballs d'Aigües de Manresa al carrer Martí Julià
-
Societat Tall de trànsit al carrer Jaume I de Manresa, dilluns al matí
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de blau per la Fibromiàlgia i les Síndromes de Sensibilització Central
-
Societat Afectacions de trànsit per esdeveniments festius als barris Vic-Remei i Poble Nou