Una quarantena de persones s'han concentrat aquest dissabte a la tarda a tocar dels accessos d'entrada del polígon industrial Can Vinyals Oest d'Olesa de Montserrat (Baix Llobregat), molt a prop d'on es va produir el darrer accident mortal, el passat dilluns 18 d'abril, on hi va perdre la vida Marco Venicio, un manresà de 51 anys.
La convocatòria de No + Monts a la C-55 i la FAVM ha tallat la via en aquest punt durant mitja hora, mentre s'ha llegit el manifest, que reclama mesures urgents que millorin la mobilitat i redueixin la sinistralitat d'aquesta carretera i lamenta, també, les darreres notícies sobre l'eliminació de sis trens semidirectes de la línia de Rodalies i la possibilitat que la línia dels FGC contempli un transbordament a Martorell en el futur.
Les entitats convocants han denunciat que des de 2011, any a partir del qual es tenen dades, la C-55 ha registrat 33 morts, 122 ferits greus i 1.564 ferits menys greus i lleus, "tot i que segur que en aquestes estadístiques hi falten accidents".
Entre els assistents hi havia el president del Consorci Viari i regidor de Manresa, David Aaron López i dos regidors d'Olesa de Montserrat. A la pancarta també hi era el que serà cap de llista de Junts a Manresa a les properes eleccions, Ramon Bacardit.
Una quarantena de persones talla la C-55 a Olesa arran de l'últim accident mortal
No + Morts a la C-55 i la FAVM reclamen mesures urgents que millorin la mobilitat i redueixin la sinistralitat d'aquesta carretera
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’abril de 2022 a les 18:01
Et pot interessar
-
Societat La Cooperativa La Agrícola cedeix a l'Ajuntament de Sant Fruitós un fons documental centenari
-
Societat Bages Ciència Ciutadana reclama més suport per a les persones cuidadores d'Alzheimer
-
Societat Millores al Camí del Grau per evitar l'erosió i millorar el drenatge
-
Societat Cloenda de la 8a edició del programa Universi+ a UManresa
-
Societat Pavimentació del carrer Cardenal Lluch i plaça Independència aquest dissabte
-
Societat Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages»