Aigües de Manresa ha comunicat que els treballs de reparació de l'avaria a la xarxa general d'aigües situada al carrer Joan Fuster (núm. 2-4), entre la carretera del Pont de Vilomara i el carrer Mercè Rodoreda, que es van iniciar el 16 de gener passat, es perllongaran durant aquesta setmana.
A causa de les obres, els vehicles que circulin en direcció al carrer Joan Fuster continuaran per la carretera del Pont de Vilomara, en direcció al carrer Alvar Aalto i carrer Mercè Rodoreda, per accedir al carrer Joan Fuster. També es trasllada la parada de bus del carrer Joan Fuster a la carretera del Pont de Vilomara. Per últim, es permet l'accés als guals afectats dins l'àmbit de l'obra.
La previsió inicial era que aquests treballs duressin una setmana, però s'allargaran una setmana més del previst per causes tècniques.
Una setmana més de treballs d'Aigües al carrer Joan Fuster
Les obres tenen afectacions sobre el trànsit i han obligat a traslladar la parada de bus

ARA A PORTADA
Publicat el 22 de gener de 2012 a les 14:44
Et pot interessar
-
Societat La Fundació Montepio premia la mobilitat sostenible i lliura les recaptacions solidàries de Sant Cristòfol
-
Societat Santpedor ofereix nova formació gratuïta per a persones nouvingudes i residents que volen regularitzar la seva situació
-
Societat Castellgalí acollirà la XIV Trobada de Dones del Bages aquest dissabte
-
Societat Súria reprèn el programa gratuït d'exercicis Anem a moure'ns per a persones grans
-
Societat Salut inicia la campanya de vacunació de tardor a la Catalunya Central amb més de 125.000 dosis
-
Societat Súria obre inscripcions per a una nova edició dels Tallers Gratuïts per a adults