Aigües de Manresa ha comunicat que els treballs de reparació de l'avaria a la xarxa general d'aigües situada al carrer Joan Fuster (núm. 2-4), entre la carretera del Pont de Vilomara i el carrer Mercè Rodoreda, que es van iniciar el 16 de gener passat, es perllongaran durant aquesta setmana.
A causa de les obres, els vehicles que circulin en direcció al carrer Joan Fuster continuaran per la carretera del Pont de Vilomara, en direcció al carrer Alvar Aalto i carrer Mercè Rodoreda, per accedir al carrer Joan Fuster. També es trasllada la parada de bus del carrer Joan Fuster a la carretera del Pont de Vilomara. Per últim, es permet l'accés als guals afectats dins l'àmbit de l'obra.
La previsió inicial era que aquests treballs duressin una setmana, però s'allargaran una setmana més del previst per causes tècniques.
Una setmana més de treballs d'Aigües al carrer Joan Fuster
Les obres tenen afectacions sobre el trànsit i han obligat a traslladar la parada de bus

Ara a portada
Publicat el 22 de gener de 2012 a les 14:44
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de mobilitat a la C-55 nord els propers dilluns i dimarts
-
Societat La cruïlla de l'avinguda dels Dolors i els carrers Amadeu Vives i Estanislau Casas estrenarà semàfors
-
Societat Dilluns tornaran a funcionar els nous contenidors després de resoldre's l'avaria informàtica
-
Societat Josep Maria Mata-Perelló, Creu de Sant Jordi per la seva trajectòria científica i humana