Una treballadora d'una empresa del polígon Les Vives de Sant Vicenç de Castellet va resultar ferida greu aquest divendres al migdia en patir cremades d'aigua calenta a la cara, als braços i a l'espatlla, segons van explicar fonts dels Bombers. La dona, Isabel J. V, de 47 anys d'edat i veïna de Castellgalí, estava emplenant un dipòsit amb aigua calenta, quan l'acumulador va fallar i l'aigua s'ha vessat.
La dona ha patit cremades de diversa consideració a la cara, al cap, a l'espatlla i al braç i ha estat evacuada a l'Hospital General de Manresa. En l'accident una persona més ha resultat afectada de manera lleu, segons han informat els Bombers, que hi han enviat quatre dotacions. L'accident va tenir lloc a les dues del migdia de divendres al polígon industrial Les Vives de Sant Vicenç de Castellet.
Una treballadora pateix cremades a Sant Vicenç de Castellet
La dona, de 47 anys i veïna de Castellgalí, s'ha cremat la cara, el cap, l'espatlla i el braç després de manipular un dipòsit d'aigua calenta
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de desembre de 2010 a les 13:05
Et pot interessar
-
Societat Manresa destina 145.000 euros a ajuts per conservar el patrimoni històric i arquitectònic
-
Societat Manifestació a Moià per exigir una «solució immediata» a la manca de pediatre al CAP
-
Societat Montserrat, bressol del naixement de Geoparques Unesco de España
-
Societat La Fundació de Santa Clara compra un local als Dolors per traslladar-hi la Plataforma dels Aliments
-
Societat Sant Fruitós premia la creativitat veïnal amb els guardons del concurs de balcons Embalcona't
-
Societat Salut detecta de forma precoç 110 dones amb càncer de mama a les comarques interiors