Una treballadora d'una empresa del polígon Les Vives de Sant Vicenç de Castellet va resultar ferida greu aquest divendres al migdia en patir cremades d'aigua calenta a la cara, als braços i a l'espatlla, segons van explicar fonts dels Bombers. La dona, Isabel J. V, de 47 anys d'edat i veïna de Castellgalí, estava emplenant un dipòsit amb aigua calenta, quan l'acumulador va fallar i l'aigua s'ha vessat.
La dona ha patit cremades de diversa consideració a la cara, al cap, a l'espatlla i al braç i ha estat evacuada a l'Hospital General de Manresa. En l'accident una persona més ha resultat afectada de manera lleu, segons han informat els Bombers, que hi han enviat quatre dotacions. L'accident va tenir lloc a les dues del migdia de divendres al polígon industrial Les Vives de Sant Vicenç de Castellet.
Una treballadora pateix cremades a Sant Vicenç de Castellet
La dona, de 47 anys i veïna de Castellgalí, s'ha cremat la cara, el cap, l'espatlla i el braç després de manipular un dipòsit d'aigua calenta
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de desembre de 2010 a les 13:05
Et pot interessar
-
Societat El Geoparc de la Catalunya Central impulsa un procés participatiu amb docents per definir el seu Pla Estratègic Educatiu
-
Societat Afectacions de trànsit per la Festa de Tardor dels comerciants del carrer Barcelona
-
Societat L'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer celebra 25 anys amb un programa d'actes commemoratius
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous