Una trentena de persones, la majoria regidors i treballadors de l'Ajuntament de Manresa, han sortit a la plaça Major aquest divendres al migdia a guardar cinc minuts de silenci pel primer aniversari de la guerra d'Ucraïna, com a adhesió a la convocatòria de l'Associació Catalana de Municipis i Comarques (ACM) de fer una concentració a favor de la pau i el cessament del conflicte bèl·lic. Entre els persones que han assistit a l'acte no hi havia cap resident ni refugiat d'Ucraïna a Manresa.
D'altra banda, el Consell Municipal de Solidaritat de Manresa vol mostrar el suport al moviment Catalunya per la pau que es promou des de diferents organitzacions de la societat civil catalana, i que inclou la convocatòria d'una concentració a Barcelona aquest dissabte, a 2/4 de 7 de la tarda, a la plaça de Sant Jaume.
A punt de complir-se el primer aniversari de la guerra d'Ucraïna, es vol tenir un especial record per a les víctimes d'aquest conflicte i recordar també a la resta de poblacions que pateixen el drama de la guerra. Amb aquesta concentració s'insisteix en demanar un alto el foc, el retorn a la taula de negociació i la prohibició de totes les armes nuclears.
Una trentena de persones fan cinc minuts de silenci a Manresa en l'aniversari de la guerra d'Ucraïna
Societat
Com a adhesió a la convocatòria de l'Associació Catalana de Municipis i Comarques
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
24 de febrer de 2023 a
les 22:11
Et pot interessar
-
Societat
Sant Vicenç substituirà 570 fanals per tecnologia LED per reduir el consum energètic
-
Societat
Un espectacular estol de cigonyes anuncia a Manresa l'inici de la migració cap a l'Àfrica
-
Societat
La Creu Roja al Bages va atendre 6.635 persones el 2025, un 8,1% més que l'any anterior
-
Societat
Una reparació d'urgència obligarà a restringir el trànsit a la rotonda dels Dolors
-
Societat
Cardona instal·la nous espais saludables per promoure l'activitat física i la mobilitat sostenible
-
Societat
Un estudi liderat des del Bages reforça el paper del treball social en les decisions al final de la vida
