Aquest dilluns i dimarts han tingut lloc els tallers Benvinguda primavera i Minerals amb els sentits al TechLab Manresa i al Museu de Geologia Valentí Masachs de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) a Manresa.
Una vintena d'infants entre 6 i 12 anys, acompanyats dels seus familiars, han participat al Campus de Setmana Santa de TechLab Manresa. Des del TechLab Manresa es fomenta l'ús i el coneixement de la ciència i la tecnologia per tal que tothom hi tingui accés. Per aquest motiu, s'ha organitzat amb la col·laboració del Museu de Geologia Valentí Masachs, aquest Campus de Setmana Santa dirigit a infants de primària.
D'una banda, l'objectiu del taller Benvinguda primavera era apropar el disseny per a la fabricació digital i gravat amb una talladora làser en un entorn familiar. Es tractava de personalitzar una peça de metacrilat mitjançant un programa d'ordinador i enviar-la a gravar a la talladora làser. La peça obtinguda es col·locava en una base amb llums led.
D'altra banda, l'objectiu del taller Minerals amb els sentits era iniciar els participants al món dels minerals en un entorn familiar identificant-los d'una manera fàcil i divertida. Durant el taller també van muntar una caixa per guardar els minerals feta amb una talladora làser.
Una vintena d'infants participen al Campus de Setmana Santa de TechLab Manresa
Aquest dilluns i dimarts han tingut lloc els tallers "Benvinguda primavera" i "Minerals amb els sentits" a la UPC
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de març de 2024 a les 14:16
Actualitzat el 26 de març de 2024 a les 14:22
Et pot interessar
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Carrió, aquest divendres
-
Societat
El Projecte Lliures impulsa una nova campanya i dona suport al grup feminista jove del Moianès
-
Societat
El Lokal de la Vila de Santpedor celebra 16 anys amb un mes ple d'activitats i sorpreses
-
Societat Manresa obre ajudes per millorar les condicions laborals del personal de la llar i les cures
-
Societat
El carrer Cantarell, tallat un mes per obres
-
Societat
El personal educatiu constata el cansament del col·lectiu i s'insta a crear canals per mobilitzar-se
