Unes dues-mil persones visiten les instal·lacions del futur CAP de Súria

Es van fer quatre sessions de visites entre divendres i diumenge

Publicat el 28 de març de 2011 a les 22:20

Unes 2.000 persones varen passar el cap de setmana pel nou CAP. Foto: AjSú

Unes dues mil persones han passat per les noves instal·lacions del futur Centre d'Assistència Primària (CAP) Goretti Badia en les quatre sessions de visites guiades que s'hi van realitzar entre divendres i diumenge passats. Aquesta xifra mostra l'expectació aixecada per la presentació del nou equipament sanitari i l'interès públic per la seva entrada en servei.

Les visites guiades, que han anat a càrrec de personal municipal, han atret persones de totes les edats. La data per a la posada en marxa del nou CAP haurà de ser fixada pel CatSalut de la Generalitat, que també ha d'aportar el material necessari per al seu funcionament.

La presentació del futur CAP va tenir lloc divendres passat, 25 de març. Les instal·lacions tenen una superfície útil de 1.016,48 metres quadrats, amb totes les dependències mèdiques en una sola planta per tal d'evitar barreres arquitectòniques i oferir la màxima accessibilitat als usuaris.