Unes 2.000 persones varen passar el cap de setmana pel nou CAP. Foto: AjSú
Unes dues mil persones han passat per les noves instal·lacions del futur Centre d'Assistència Primària (CAP) Goretti Badia en les quatre sessions de visites guiades que s'hi van realitzar entre divendres i diumenge passats. Aquesta xifra mostra l'expectació aixecada per la presentació del nou equipament sanitari i l'interès públic per la seva entrada en servei.
Les visites guiades, que han anat a càrrec de personal municipal, han atret persones de totes les edats. La data per a la posada en marxa del nou CAP haurà de ser fixada pel CatSalut de la Generalitat, que també ha d'aportar el material necessari per al seu funcionament.
La presentació del futur CAP va tenir lloc divendres passat, 25 de març. Les instal·lacions tenen una superfície útil de 1.016,48 metres quadrats, amb totes les dependències mèdiques en una sola planta per tal d'evitar barreres arquitectòniques i oferir la màxima accessibilitat als usuaris.
Unes dues-mil persones visiten les instal·lacions del futur CAP de Súria
Societat
Es van fer quatre sessions de visites entre divendres i diumenge
ARA A PORTADA
-
Economia Unes 200 persones preparen a Manresa la vaga general de l'11 de novembre en assemblea Pere Fontanals
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Successos «Jo només vull treballar tranquil», diu el taxista manresà difamat per la ultradreta Pere Fontanals
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
Publicat el
28 de març de 2011 a
les 22:20
Et pot interessar
-
Societat
Manresa organitza una jornada per resoldre dubtes sobre la lactància materna
-
Societat
Un mural de Sant Joan de Vilatorrada recupera la figura del sereno
-
Societat
Manresa estrena un nou pas de vianants semaforitzat a les Bases
-
Societat
Un cafè, una taula i una conversa: Manresa plantarà cara a la soledat no desitjada
-
Societat
Manresa fa aquest dijous un tractament natural contra les herbes adventícies del cementiri
-
Societat
El Consell dels Infants de Súria arrenca el curs amb bústies de suggeriments a les escoles
