L'acte està organitzat pel Consell Escolar Municipal i la regidoria d'Educació de l'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada i s'ha programat en motiu de l'inici del curs escolar 2010-2011.
Actualment, el doctor Valentí Fuster és director de l'Institut de Cardiologia de l'Hospital Mount Sinaí i assessor en temes de salut de la Fundació Alícia, alimentació i ciència.
La xerrada es centrarà en el Programa Sí!, un projecte impulsat pel doctor Fuster i que té com a objectiu el desenvolupament d'hàbits saludables a l'etapa infantil, que promouen la salut cardiovascular i una major qualitat de vida. Aquest programa s'està implantant a les escoles de Sant Joan i les accions més importants es centren en promoure l'activitat física i fomentar una alimentació saludable.
L'acte està obert a tothom que vulgui assistir.
ARA A PORTADA
-
Política Denuncien l'Ajuntament de Castellnou per la filtració d'un document oficial a WhatsApp Pere Fontanals
-
Política Anjo Valentí també va anar a l'acte del 12 d'octubre a la Guàrdia Civil de Sant Andreu de la Barca Pere Fontanals
-
-
Societat Els Mossos intervenen en una vaga d'alumnes a l'institut Bages Sud de Castellbell Pere Fontanals
-
Economia Manresa proposa pujar un 2,5% les ordenances fiscals del 2027, la meitat de l'IPC Pere Fontanals
Publicat el
16 d’octubre de 2010 a
les 19:02
Et pot interessar
-
Societat
L'equip itinerant de la Síndica de Greuges recull 8 queixes i 10 consultes a Manresa
-
Societat
74.214 euros d'IVA tanquen el conflicte judicial de la residència El Lledoner de Sant Fruitós
-
Societat
Manresa programa dos mesos d'activitats per parlar de la mort digna i el dol
-
Societat
Manresa reactiva els Patis oberts a tres escoles per a infants i joves de fins a 14 anys
-
Societat
Santpedor celebra la segona Tardor Feminista amb activitats d'octubre a desembre
-
Societat
El Col·legi de Metges debatrà a Manresa els efectes del canvi climàtic en la gent gran
