[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pqBtA-IAHdA[/youtube]
L'independentista agredit la nit de dimarts a tocar del centre penitenciari dels Lledoners per un grup d'espanyolistes que arrencaven llaços es troba aquest dimecres al matí a l'hospital de Sant Joan de Déu de Manresa per a que li facin proves als ronyons, perquè des que va patir la pallissa té un fort dolor a l'esquena i orina sang, segons ha explicat a NacióManresa un familiar seu.
Segons ha explicat aquest familiar, l'independentista va ser ruixat amb dissolvent pels agressors mentre el colpejaven. L'activista va rebre una primera patada a la cara que li va partir el llavi mentre gravava els membres del GDR quan arrencaven llaços grocs a la rotonda d'abans dels Lledoners. L'agressor, a més, va llançar-li a sobre el dissolvent que portava per treure adhesius, posteriorment s'hi van acostar altres espanyolistes que li van donar cops de peu mentre era a terra.
"Ell no sap quants eren, però es va veure rodejat en un moment", explica la familiar, que explica que va rebre cops fins que, alertats pels seus crits, van arribar els membres del CDR que celebraven una assemblea davant de la presó, acompanyats dels patrulla dels Mossos que està permanentment destinat al centre penitenciari.
Tenint en compte que els independentistes eren una cinquantena i els espanyolistes uns vint, els agents van reclamar reforços i poc després van arribar mitja dotzena de vehicles més. La policia catalana va identificar tres dels agressors.
Els Mossos d'Esquadra han fet un primer atestat i estan pendents que l'independentista presenti denúncia quan surti de l'hospital.
VÍDEO Els feixistes de Lledoners van tirar dissolvent a l'independentista mentre l'agredien
Societat
L'activista es troba a l'hospital fent-se proves als ronyons perquè sagna per l'orina
ARA A PORTADA
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Un miler de persones torna a dir prou a la inseguretat a Manresa després del crim de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
04 de juliol de 2018 a
les 11:32
Actualitzat el
04 de juliol de 2018 a les
11:53
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
