[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pqBtA-IAHdA[/youtube]
L'independentista agredit la nit de dimarts a tocar del centre penitenciari dels Lledoners per un grup d'espanyolistes que arrencaven llaços es troba aquest dimecres al matí a l'hospital de Sant Joan de Déu de Manresa per a que li facin proves als ronyons, perquè des que va patir la pallissa té un fort dolor a l'esquena i orina sang, segons ha explicat a NacióManresa un familiar seu.
Segons ha explicat aquest familiar, l'independentista va ser ruixat amb dissolvent pels agressors mentre el colpejaven. L'activista va rebre una primera patada a la cara que li va partir el llavi mentre gravava els membres del GDR quan arrencaven llaços grocs a la rotonda d'abans dels Lledoners. L'agressor, a més, va llançar-li a sobre el dissolvent que portava per treure adhesius, posteriorment s'hi van acostar altres espanyolistes que li van donar cops de peu mentre era a terra.
"Ell no sap quants eren, però es va veure rodejat en un moment", explica la familiar, que explica que va rebre cops fins que, alertats pels seus crits, van arribar els membres del CDR que celebraven una assemblea davant de la presó, acompanyats dels patrulla dels Mossos que està permanentment destinat al centre penitenciari.
Tenint en compte que els independentistes eren una cinquantena i els espanyolistes uns vint, els agents van reclamar reforços i poc després van arribar mitja dotzena de vehicles més. La policia catalana va identificar tres dels agressors.
Els Mossos d'Esquadra han fet un primer atestat i estan pendents que l'independentista presenti denúncia quan surti de l'hospital.
VÍDEO Els feixistes de Lledoners van tirar dissolvent a l'independentista mentre l'agredien
L'activista es troba a l'hospital fent-se proves als ronyons perquè sagna per l'orina
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament rebutja una moció sobre el Club Patí Manresa que el govern desvincula de l'entitat Pere Fontanals
-
-
-
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM Pere Fontanals
-
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
04 de juliol de 2018 a
les 11:32
Actualitzat el
04 de juliol de 2018 a les
11:53
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
