La Policia Local de Manresa ha identificat l'operari d'una empresa del polígon industrial del Pont Nou que amb el bolquet que conduïa ha llençat brossa al riu Cardener des del solar de la pròpia companyia. El fet ha passat aquest diumenge al migdia.
[nointext]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-ZFkiRrhf8o[/youtube]
[intext1]
Tot i que NacióManresa no ha pogut confirmar aquesta informació amb el cos policial, una de les persones que ha presenciat els fets ha trucat la policia i aquesta li ha confirmat la informació.
[intext2]
Aquesta mateixa persona, que es trobava caminant pel passeig del riu a l'altura del Pont Nou ha presenciat tota la seqüència i també n'ha pogut treure imatges.
VÍDEO Enxampen un treballador del polígon Pont Nou llençant brossa al Cardener
La Policia Local de Manresa ha identificat l'operari d'una empresa que amb el bolquet tirava porqueria al riu

- Part de la brossa que ha quedat a la llera occidental del Cardener -
- Cedida
ARA A PORTADA

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 28 de febrer de 2021 a les 18:06
Actualitzat el 28 de febrer de 2021 a les 18:17
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Manresa penja la bandera per commemorar el Dia contra la LGTBI-fòbia
-
Societat UManresa acull la III Jornada de Fisioteràpia a la Catalunya Central
-
Societat Una investigadora d'Althaia lidera un estudi sobre com la contaminació influeix en els infants
-
Societat Mor la germana Teresa Caballero Valdivia, la penúltima caputxina de Manresa
-
Societat FGC posa en servei 24 nous carregadors per a vehicles elèctrics a l'aparcament de Monistrol del Cremallera
-
Societat Es tornaran a repartir targetes per obrir contenidors als barris de Sant Pau i de la Mion