[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=eo2DXBnyz54[/youtube]
Una patrulla de la Policia Local de Manresa ha estat més d'una hora empaitant un parell de senglars adults que anaven acompanyats d'una colla de garrins al Congost per evitar accidents de trànsit i algun possible incident amb els vianants, que aquest dimecres al vespre, omplien la zona passejant i fent esport, en plena hora de desconfinament dels esportistes i adults.
Els agents de la Policia Local han assistit al servei sobre les 8 del vespre i des de llavors han procurat espantar els animals perquè tornessin a la zona boscosa propera a l'hora que advertien els vianants i conductors de la presència dels senglars. Tot i activar els senyals acústics del vehicle policial, els senglars han anat fent a prop del passeig del Riu sense que els esforços dels agents hagin donat, per ara (21.40h), cap fruit.
Els vianants han estat seguint l'actuació amb curiositat i amb complicitat amb els animals que, segons fonts policials, han estat en tot moment tranquils, anant amunt i avall de l'àrea propera al Cardener, entre el pont del Congost i el cementiri.
No és la primera vegada durant l'aplicació del confinament que senglars, i altres animals com un cabirol, recuperen el seu espai. En aquesta ocasió, però, els senglars han baixat a ciutat amb la zona plena de gent
[noticia]90180[/noticia]
[noticia]89751[/noticia]
VÍDEO La Policia Local espanta senglars durant més d'una hora en un Congost ple de gent
Societat
Tot i els senyals acústics del vehicle policial i la presència de molts esportistes els animals s'han resistit a marxar de la zona
- Policies locals custodiant els senglars -
- Anna Moncunill
ARA A PORTADA
-
Política Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones Pere Fontanals
-
Política Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla Pere Fontanals
-
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
06 de maig de 2020 a
les 21:38
Actualitzat el
06 de maig de 2020 a les
22:04
Et pot interessar
-
Societat
Rècord de participació al Concurs de Paelles de la Festa Major Alternativa amb 55 equips
-
Societat
La campanya de donació de sang de Festa Major a Manresa tanca amb 74 donacions
-
Societat
Treballs de pintura provocaran afectacions nocturnes en quatre carrers de Manresa
-
Societat
Obres de telecomunicacions alteraran l'estacionament als carrers Sant Rafael i Maria Aurèlia Capmany
-
Societat
El carrer Barcelona de Manresa tindrà pas alternatiu per obres dilluns
-
Societat
Avinyó inicia actuacions d'urgència a Cal Verdaguer per garantir la seguretat i preservar el patrimoni
