VÍDEO Un helicòpter de la Guàrdia Civil sobrevola els barris de Manresa

Se suma a l'increment d'efectius que ha registrat la comandància de la capital del Bages

Publicat el 02 d’octubre de 2019 a les 12:16
Actualitzat el 02 d’octubre de 2019 a les 12:21
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=d8ZUd078fIw[/youtube]
La comandància de la Guàrdia Civil de Manresa, igual que la resta de casernes del país, ha viscut un increment d'efectius les darreres setmanes arran de l'aniversari del referèndum de l'1-O i de la propera publicació de la sentència contra els presos polítics.

A Manresa, que hagi transcendit, s'hi ha desplaçat un equip de GRS, l'equivalent de la BRIMO dels Mossos d'Esquadra, però segons el testimoni dels veïns de la comandància i la presència de nombrosos vehicles de la Guàrdia Civil al carrer, és possible que l'increment d'efectius sigui molt més nombrós.

Per si això fos poc, aquest dimecres, durant una hora, un helicòpter de la Guàrdia Civil ha sobrevolat la ciutat per sobre de cada un dels seus barris davant  l'atenció dels vianants.