[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=o9orZ3pydtk[/youtube]
Catorze dotacions dels Bombers tenen gairebé estabilitzat un incendi que s'ha declarat aquest dilluns a la tarda en quatre màquines a les naus de la indústria Maxion Wheels, l'antiga Lemmerz, que fabrica llandes i pneumàtics a l'avinguda Lemmerz que uneix Manresa i Sant Joan de Vilatorrada.
Segons informen els Bombers, quatre màquines s'han incendiat i també crema pols de carbó, i les flames han afectat el sostre de la nau, tot i que l'incendi es troba en fase d'extinció. També informen que no s'ha de lamentar cap dany personal. L'avís de l'incendi ha arribat a 3/4 de 7 de la tarda.
Cues de vehicles i molta gent encuriosida s'ha acostat a l'entorn de la fàbrica des d'on surt una important columna de fum. Altres vehicles han col·lapsat les vies alternatives degut a que s'ha tallat al trànsit l'avinguda Lemmerz.
Policies locals de Sant Joan de Vilatorrada i Manresa, SEM i Mossos d'Esquadra també intervenen en l'actuació.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IovNzbJgeeo[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=C_C2L7ykZok[/youtube]
VÍDEOS Els bombers tenen gairebé estabilitzat l'incendi a Maxion Wheels, l'antiga Lemmerz
Societat
Catorze dotacions de bombers treballen per extingir les flames que afecten quatre màquines i que han arribat al sostre de la nau
ARA A PORTADA
-
Societat La planta de reciclatge d'Artés continuarà cremant hores i els Bombers volen evitar revifalles Redacció
-
Successos Sant Vicenç i el Pont tanquen els accessos al medi natural pel risc extrem d'incendi Redacció
-
Societat Els Bombers inicien el divendres sense incendis actius, però temen noves revifades Neus Climent | Marc Orts i Cussó
-
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
17 de maig de 2021 a
les 19:33
Actualitzat el
17 de maig de 2021 a les
21:41
Et pot interessar
-
Societat
Aixequen el confinament dels tres nuclis afectats per l'incendi de Navarcles
-
Societat
Entra en Joc tanca el curs consolidant-se com un espai educatiu i comunitari de referència a Manresa
-
Societat
Sant Fruitós supera per primer cop el 55% de recollida selectiva
-
Societat
Obres al clavegueram tallaran durant almenys cinc dies el carrer Sant Antoni Maria Claret
-
Societat
L'Associació de Municipis del Camí Ignasià i els Jesuïtes segellaran una aliança per impulsar la ruta
-
Societat
Les Enramades del carrer Nou ompliran Sant Fruitós amb tres dies de festa i tradició
