[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=o9orZ3pydtk[/youtube]
Catorze dotacions dels Bombers tenen gairebé estabilitzat un incendi que s'ha declarat aquest dilluns a la tarda en quatre màquines a les naus de la indústria Maxion Wheels, l'antiga Lemmerz, que fabrica llandes i pneumàtics a l'avinguda Lemmerz que uneix Manresa i Sant Joan de Vilatorrada.
Segons informen els Bombers, quatre màquines s'han incendiat i també crema pols de carbó, i les flames han afectat el sostre de la nau, tot i que l'incendi es troba en fase d'extinció. També informen que no s'ha de lamentar cap dany personal. L'avís de l'incendi ha arribat a 3/4 de 7 de la tarda.
Cues de vehicles i molta gent encuriosida s'ha acostat a l'entorn de la fàbrica des d'on surt una important columna de fum. Altres vehicles han col·lapsat les vies alternatives degut a que s'ha tallat al trànsit l'avinguda Lemmerz.
Policies locals de Sant Joan de Vilatorrada i Manresa, SEM i Mossos d'Esquadra també intervenen en l'actuació.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IovNzbJgeeo[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=C_C2L7ykZok[/youtube]
VÍDEOS Els bombers tenen gairebé estabilitzat l'incendi a Maxion Wheels, l'antiga Lemmerz
Catorze dotacions de bombers treballen per extingir les flames que afecten quatre màquines i que han arribat al sostre de la nau
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 17 de maig de 2021 a les 19:33
Actualitzat el 17 de maig de 2021 a les 21:41
Et pot interessar
-
Societat
Mor Margaret Rubí Casals, referent històrica del comerç de roba interior a Manresa
-
Societat
Althaia impulsa sistemes intel·ligents d'insulina per millorar el control de la diabetis tipus 1
-
Societat
Les milicianes del Bages: Memòria.cat recupera les 16 dones que van anar al front el 1936
-
Societat
Manresa atorga la Medalla de la Ciutat al Mèrit Cívic a títol pòstum a Víctor Feliu
-
Societat
La Carretera de Santpedor estrena l'himne del MiniPop, el mercat de segona mà infantil del barri
-
Societat
El trajecte de bus Santpedor - Manresa es veurà afectat per obres
