El Grup Pessebrístic de Manresa organitza un curset per aprendre i millorar l'art de fer un pessebre artístic. S'aprendrà a treballar amb materials per a construccions pessebrístiques per tal de poder fer edificis, muntanyes, arbres, ponts, rius etc. aplicant també tècniques de pintura i perspectiva.
Serà els dies: 14, 16, 21 ,23, 28 i 30 de maig i 4, 6, 11, 13, 18 i 20 de juny (12 dies), dimarts i dijous de 7 a 9 del vespre, al local de l'entitat (Alcalde Armengol, 87, baixos).
El preu és de 25 euros que s'haurà de pagar en metàl·lic el primer dia del curset. Les inscripcions es poden fer als telèfons 938731325 i 650935905, o al correu electrònic: torrasbacardit@gmail.com.
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 22 d’abril de 2019 a les 18:41
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit en un tram del passeig del Riu, dissabte i diumenge
-
Societat Talls de trànsit puntuals al carrer Camp i Fabrés, la nit de diumenge a dilluns
-
Societat El Centre Residencial La Llum celebra 23 anys amb una setmana d'activitats lúdiques i comunitàries
-
Societat Endesa modernitza la xarxa elèctrica de Sant Feliu Sasserra
-
Societat El Meteocat confirma un esclafit al Bages
-
Societat Els 8 refugis climàtics de Manresa per superar la calor