L'associació L'Era ha programat per als mesos de març i abril un curs d'apicultura de quatre dies per a aprendre a instal·lar, cuidar, gestionar i aprofitar arnes d'abelles ecològiques per a l'autoconsum i la petita producció. El curs es farà a la mateixa finca de la formadora i apicultora Carolina Obiol, situada a Castellfollit del Boix. La informació del curs es pot consultar a la pàgina web de l'entitat.
Tenir unes arnes per l'autoconsum pot ser una activitat molt reconfortant, ja que la vida i la feina que fan les abelles és fascinant i els productes del rusc una autèntica delícia carregada de propietats nutricionals i terapèutiques. En aquests moments en que les abelles estan tan amenaçades, fer apicultura ecològica cobra especial rellevància. Des de la perspectiva ecològica, es vol fer treballar les abelles respectant els seus ritmes naturals, les seves necessitats i també el seu entorn.
Les persones interessades poden inscriure's a botiga.associaciolera.org, a través del correu electrònic formacio@associaciolera.org o als telèfons 938 787 035 / 672 337 305.
Vols aprendre a obtenir la teva pròpia mel ecològica?
L'associació L'Era organitza un curs d'introducció a l'apicultura ecològica per a l'autoconsum i la petita producció que es portarà a terme a Castellfollit del Boix
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de gener de 2023 a les 16:45
Et pot interessar
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris
-
Societat La setmana vinent continuaran els treballs de senyalització vinculats a l'operació Guimerà