Xavier Novell s'ha casat. El bisbe emèrit de Solsona fa unes setmanes havia demanat cita per contreure matrimoni i finalment aquest dilluns al vespre s'ha oficialitzat l'enllaç, segons imatges del Planta Baixa de TV3. Així doncs, Novell i la psicòloga i escriptora de novel·la eròtica, Sílvia Caballol, van registrar el passat 7 d'octubre al Registre Civil de Súria la sol·licitud per contraure matrimoni.
Xavier Novell i Gomà va capgirar la seva vida als 52 anys, després d'haver penjat el bàcul de bisbe de Solsona i els hàbits de sacerdot. Ordenat el 1997, el seu periple eclesiàstic va estar marcat per haver esdevingut un bisbe jove amb ideals conservadors i una ferma decisió de fer públics els seus postulats, encara que generessin renou social i polític. Ara, s'ha allunyat de la seva diòcesi i també de l'Església.
Després de mantenir diverses reunions amb el Papa Francesc al Vaticà -tal com va avançar NacióDigital-, Novell s'ha fet fonedís un cop sabuda la notícia de la seva relació sentimental, una informació que ell mateix va admetre que no es podia amagar i que seria publicada tard o d’hora, tot i no voler explicar-la obertament el dia que el Bisbat de Solsona la va donar a conèixer.
Entre altres informacions conegudes sobre la seva nova vida, fa unes setmanes també va transcendir que Novell té nova feina. Tal com informa el diari ABC, el bisbe emèrit treballa a Semen Cardona, una empresa bagenca que es dedica a l'extracció d'esperma de porcs i l'elaboració de dosis de semen per a la inseminació artificial porcina. Segons informa a la seva pàgina web, l'empresa exporta producte a més de 20 països repartits per tot el món.
El bisbe emèrit, enginyer agrònom, havia estat buscant feina les últimes setmanes en una coneguda cooperativa del Pla d’Urgell, on va arribar a tenir una entrevista, i en una empresa de Bellpuig, a la comarca de l’Urgell, també vinculada al sector agroalimentari.
[plantillagent]
Xavier Novell es casa a Súria
El bisbe emèrit de Solsona i l'escriptora i psicòloga Sílvia Caballol contreuen matrimoni per la via civil
ARA A PORTADA
-
Arribar en tren a Terrassa passades les 10 de la nit i quedar-se tirat per falta d'autobusos Pere Fontanals
-
Resignació a l'estació de Rodalies de Manresa en el segon dia amb transport alternatiu a Terrassa Redacció
-
-
El Suprem ratifica l'any i mig de presó per a tres ultres per una agressió d'odi a independentistes de Balsareny Pere Fontanals
-
Publicat el 22 de novembre de 2021 a les 22:01
Et pot interessar
-
Societat
La Catalunya Central fa balanç del primer any del Comitè de Direcció Infermera
-
Societat
Sant Fruitós de Bages homenatja les víctimes de l'Holocaust a l'Espai de la Memòria
-
Societat
Més de 500 alumnes ompliran Manresa pel Dia Escolar de la No Violència i la Pau
-
Societat
Aturat el segon intent de desnonament d'una família amb tres fills a Moià
-
Societat
L'equip itinerant de la Síndica de Greuges atendrà a Manresa el 26 de febrer
-
Societat
L'EAP Moià–Castellterçol incorpora un pediatre estable a jornada completa
