Aquest proper divendres 27 de maig, l'Associació Cultural Modilianum organitza una xerrada sobre "El llop torna al Moianès", a càrrec de Gabriel Lampreave i Jordi Ruiz-Olmo, del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural. Tindrà lloc a l'Auditori de Sant Josep (Moià) a les 8 del vespre.
Xerrada sobre el llop al Moianès aquest divendres
Tindrà lloc a l'Auditori de Sant Josep de Moià a les 8 del vespre
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de maig de 2011 a
les 18:33
Et pot interessar
-
Societat
El CAE obre inscripcions per als casals d'estiu amb propostes per a totes les edats
-
Societat
Les matemàtiques es converteixen en guia turística a Manresa de la mà de la comunitat educativa
-
Societat
La PAHC Bages exigeix retirar el nou protocol municipal per a desnonaments a Manresa
-
Societat
Santpedor obre la convocatòria per accedir a un habitatge municipal de lloguer
-
Societat
Manresa reflexionarà sobre l'impacte de les pantalles en una trobada interreligiosa
-
Societat
Aigües de Manresa talla un carril del carrer Poeta Mistral per reparar una avaria
