Tres persones han resultat ferides lleus en el xoc frontal entre un cotxe i un camió carregat de gasoil aquest dilluns al migdia a Calders. Segons ha informat el Servei Català de Trànsit, els ferits són el conductor del turisme i el conductor del camió i l'acompanyant, que han estat traslladats a l'Hospital de Manresa. L'accident ha tingut lloc cap a les dues d'aquest migdia a la carretera N-141c a l'altura de la localitat del Bages. La carretera s'ha hagut de tallar entre els quilòmetres 12 i 13 i posteriorment s'ha donat pas alternatiu. Poc després de les quatre de la tarda s'ha normalitzat la situació del trànsit en aquest punt de l'accident.
Fins al lloc de l'accident s'hi ha desplaçat efectius dels Mossos d'Esquadra, dels Bombers de la Generalitat i un helicòpter i una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Xoc frontal entre un cotxe i un camió de gasoil a Calders
L'accident, en que hi ha hagut tres ferits lleus, ha obligat a tallar l'N-141c que s'ha restablert al trànsit al voltant de les quatre de la tarda
ARA A PORTADA
-
Manresa, capital del cinema en català: supera en projeccions per sala grans ciutats com Barcelona Pere Fontanals
-
-
Manresa es dota d'un pla de plans per garantir una resposta ràpida i coordinada en emergències Pere Fontanals
-
-
Manresa Il·lumina, entre els deu millors projectes d'economia circular als Innovation in Politics Awards Pere Fontanals
Publicat el 23 de gener de 2012 a les 18:39
Et pot interessar
-
Societat El Geoparc de la Catalunya Central impulsa un procés participatiu amb docents per definir el seu Pla Estratègic Educatiu
-
Societat Afectacions de trànsit per la Festa de Tardor dels comerciants del carrer Barcelona
-
Societat L'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer celebra 25 anys amb un programa d'actes commemoratius
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous