Els Mossos d'Esquadra han obert diligències per un delicte contra la seguretat en el trànsit contra la conductora d'un turisme que s'ha accidentat sola a la BV-4501 a l'altura del trencall d'Ampans, en terme de Santpedor, i ha donat un resultat de 0,60mg/l d'alcohol en aire espirat, gairebé el triple del màxim permès.
L'accident ha tingut lloc aquest dimarts poc abans de les 9 del matí quan la conductora ha perdut el control del vehicle i ha sortit de la via. Malgrat l'aparatositat de l'accident, la dona ha resultat il·lesa. Les policies locals de Santpedor i Sant Fruitós de Bages han fet tasques de regulació del trànsit.
ARA A PORTADA
-
Societat Memòria.cat actualitza el cens de víctimes de la Guerra Civil i la dictadura franquista vinculades a Manresa Redacció
-
Societat L'oposició a la planta de biogàs de Sant Mateu es mobilitza en un acte informatiu a Callús Redacció
-
Cultura i Mitjans Luz Casal inaugura el Festival Camins, que arrenca amb un 75% de les entrades venudes Redacció
-
Cultura i Mitjans Voilà a la Lluvià renuncia a organitzar l'edició d'aquest estiu per retards administratius Pere Fontanals
-
Economia El Consell Comarcal impulsa la marca Invest in Bages per reforçar l'atracció d'activitat industrial Redacció
Publicat el
25 de desembre de 2018 a
les 16:33
Et pot interessar
-
Societat
Manresa incorpora un recomanador amb IA per facilitar l'accés als tràmits municipals
-
Societat
L'artteràpia millora el benestar emocional de les persones amb càncer, segons un estudi liderat per Althaia
-
Societat
La prova sísmica de la nova seu de la Generalitat a Manresa es completa sense incidències
-
Societat
Tractaments amb herbicides a les subestacions elèctriques de Manresa i el Congost
-
Societat
Manresa homenatjarà les víctimes de la Guerra Civil i el franquisme amb una escultura de Marc Sellarès
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Sant Maurici per obres de renovació de la xarxa d'aigua
