Els Mossos l'enxampen in fraganti cremant un contenidor al carrer Guifré el Pilós

Successos

El detingut, amb antecedents pels mateixos fets, és investigat com a possible autor dels episodis de la darrera setmana a Manresa

Publicat el 03 de novembre de 2026 a les 07:54

Una patrulla dels Mossos d'Esquadra ha detingut in fraganti una persona que cremava un contenidor al carrer Guifré el Pilós de Manresa, diumenge passat a 2/4 de 10 de la nit. Els Mossos han avisat els Bombers i han detingut l'home com a presumpte autor d'un delicte de danys. Mossos d'Esquadra i Guàrdia Urbana investiguen conjuntament si podria ser l'autor dels darrers contenidors cremats a la ciutat durant la darrera setmana. El detingut té antecedents pels mateixos fets: la Guàrdia Urbana ja el va detenir tres vegades el juliol passat. Està a l'espera de passar a disposició judicial.

Detingut en ple acte

La patrulla dels Mossos ha sorprès la persona mentre cremava un contenidor al carrer Guifré el Pilós, diumenge a la nit. Els agents han avisat els Bombers i han procedit a la detenció. Se l'acusa de ser presumpte autor d'un delicte de danys per la crema d'aquest contenidor concret.

Una investigació conjunta per altres contenidors cremats

En paral·lel, es comprova si el detingut podria ser l'autor dels darrers episodis de contenidors cremats que hi ha hagut a Manresa durant l'última setmana. La investigació la fan conjuntament els Mossos d'Esquadra i la Guàrdia Urbana.

Escull Manresa com la teva font preferida de Google