La carretera de Can Maçana, la BP-1103, a Montserrat, continua tallada al trànsit tres dies després que patís una important esllavissada de terrra i roques arran de les intenses pluges de dimecres passat, segons ha informat el Servei Català de Trànsit. Maquinària pesant i professionals d'emergènciess treballen per retirar les roquess, però, sobretot, per evitar més despreniments i garantir la seguretat dels vehicles que hi circulin.
S'està treballant i fent tot el possible perquè la BP-1103 resti oberta al @transit amb precaució (senyalització, New Jersey, etc.) als dos carrils, aquest mateix capvespre. pic.twitter.com/a8sDOd59n5
— PN Montserrat (@PNMontserrat) November 2, 2024
L'operatiu treballa en el sanejament del talús on hi ha hagut l'esllavissada, fent caure rocs i retirant-los. El trànsit es desvia per la carretera BP-1121.