Menys de 24 hores separen la instal·lació del Tió gegant al carrer Àngel Guimerà de Manresa i la desaparició de la seva manta i la seva barretina. Dimecres al vespre, uns veïns van veure com una persona s’estava emportant tant la manta com la barretina del tió, i a l'intentar reprendre-la, se'ls va encarar de males maneres.
Un individu despulla el tió del carrer Guimerà de Manresa el primer dia
Uns veïns van veure com una persona s'emportava tant la manta com la barretina, però al reprendre-la, se'ls va encarar
- El Tió gegant del carrer Guimerà ha quedat despullat -
- Guimerà Comerç
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de desembre de 2024 a
les 22:42
Et pot interessar
-
Successos
Manresa demana prudència davant l'onada de calor i activa els refugis climàtics
-
Successos
S'enfronta a tres anys de presó per magrejar-li els glutis a una menor a Monistrol
-
Successos
Un incendi crema 150 metres quadrats de vegetació prop del Guillem Catà de Manresa
-
Successos
El jurat declara culpables tres dels quatre acusats per la mort d'un home a Callús
-
Successos
Vuit detinguts ingressen a presó per una operació contra l'explotació sexual
-
Successos
La Guàrdia Urbana de Manresa celebra els 160 anys i recupera l'uniforme de gala històric
