Xoca, anant begut, contra dos cotxes aparcats al carrer Lepant

Successos

El conductor ha estat imputat per un delicte penal per la Policia Local de Manresa

Publicat el 19 d’agost de 2024 a les 12:13

La Policia Local de Manresa ha imputat per un delicte penal el conductor d'un turisme que ha donat positiu d'alcohol després d'accidentar-se contra dos vehicles estacionats al carrer Lepant del barri de la Plaça Catalunya de Manresa aquesta mitjanit de diumenge a dilluns.

L'avís ha arribar a 2/4 d'1 de la matinada. Un vehicle que circulava pel carrer Lepant ha xocat contra dos vehicles que estaven estacionats i ha bolcat. El conductor és un home de 45 anys que ha donat positiu penal en la prova d'alcoholèmia.

Escull Manresa com la teva font preferida de Google