Un home de 71 anys d’edat ha mort aquest dissabte al migdia mentre es banyava a la platja de Santa Margarida de Roses. L’avís al telèfon d’emergències 112 s’ha rebut a la una de la tarda informant que havien tret de l‘aigua un home i que es trobava inconscient a la sorra.
Immediatament ha arribat al lloc el servei de socorrisme, que l’ha començat a reanimar fins a l’arribada del SEM. Al lloc s’hi han desplaçat dues unitats terrestres i un helicòpter del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) per continuar amb les maniobres de reanimació, tot i que finalment han resultat infructuoses.
La platja de Santa Margarida disposava de servei de vigilància en el moment dels fets i la bandera que hi onejava era la verda. Es tracta de la cinquena víctima mortal ofegada a les platges catalanes des que va començar la campanya el 15 de juny. Fins al lloc també s’han desplaçat efectius de la Policia Local i de la Guàrdia Civil, que s’encarreguen de les diligències.
Mor ofegat un home de 71 anys en una platja de Roses
Societat
Els socorristes i el SEM no l'han pogut reanimar
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de juliol de 2021 a
les 16:00
Et pot interessar
-
Societat El català, també a dalt de l'autobús
-
Societat
«Els gats són els meus mestres»
-
Societat
Investiguen la mort d'un home en una galeria de tir de l'Hospitalet de Llobregat
-
Societat
El Govern impulsa un bessó digital de les autopistes per millorar el trànsit
-
Societat
Plater, lobbies energètics, partits polítics i nimbys
-
Societat
USTEC demana la intervenció d'Illa per l'estancament de les negociacions amb Educació
