L'èxit dels Figa Flawas és una constatació en les llistes d'èxit a Catalunya. El grup de Valls és una de les formacions més consolidades del panorama de l'urban en llengua catalana després de temes com Mussegu -que ja frega les 2 milions de reproduccions a les plataformes- o La Tabarra. Ara, estrenen una nova cançó amb una col·laboració molt especial. El grup s'uneix a Lluís Gavaldà d'Els Pets a Xalalà, la que serà la seva cançó estiuenca.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FfBqn0EUi-E[/youtube]
Tal com expliquen ells mateixos, el tema parla de la celebració de la vida en comunitat. "De forma divertida i gairebé còmica, parla de la celebració de la vida en comunitat. Amb amics, amb família o amb qui sigui, però sempre rodejats d'algú amb qui compartir i gaudir del simple fet d'estar junts", asseguren. El tema empra la paraula xalar, una expressió típica del tarragonès que han decidit recuperar.
[noticia]253997[/noticia]
L’èxit dels Figa Flawas ha quedat confirmat amb una gira de més de 60 concerts -una trentena des d’ara fins al setembre- que els portarà a recórrer els principals escenaris i places de Catalunya. Estaran presents a Valls, Tarragona, Palafrugell, Sitges, Igualada, Mataró, Badalona o Vilanova i la Geltrú i a festivals com l’Acampada Jove, Strenes, Microfusa, Clotilde o Festiuet.
[plantillavirals]
Els Figa Flawas i Lluís Gavaldà s'uneixen per fer una de les cançons de l'estiu
Entreteniment
"Xalalà" recupera una expressió tarragonina que des del grup d'urban català volen reivindicar perquè està quedant en desús
- Els Figa Flawas i Lluís Gavaldà. -
- Halley Records
ARA A PORTADA
-
Vida offline Els concerts gratuïts d’Estrella Damm per la Mercè 2026: artistes i horaris al Bogatell Neus Climent
-
Tecnologia El domini .cat celebra 20 anys: «El català té molts problemes, però en digital és un canó» ACN
-
Entreteniment Aitana reivindica el català al seu últim concert a Barcelona: «És el més important que tenim» Neus Climent
-
Entreteniment Aitana es vesteix de «superestrella» en el seu retorn a Barcelona Gerard Mira / Agències
-
Vida offline L'escena musical urbana es renova per posar un peu al circuit de festes majors Gerard Mira / Agències
Publicat el
20 de juny de 2023 a
les 20:00
Et pot interessar
-
Entreteniment
Ariana Grande es retira temporalment
-
Entreteniment
Quevedo i Bad Gyal, artistes de l’Estat més escoltats a l’estranger a Spotify en la primera meitat de 2026
-
Entreteniment
El Share Festival supera el seu rècord i reuneix 60.000 assistents en dues jornades
-
Entreteniment
Accidentat concert de Lola Índigo a Barcelona
-
Entreteniment
Rigoberta Bandini triomfa al Cruïlla a ritme d'himnes pop efectistes i ballables
-
Entreteniment
El Cruïlla tanca l'edició del 2026 amb 73.000 assistents i reivindica un model de «qualitat per sobre de la quantitat»
