[youtubedestacat]https://www.youtube.com/watch?v=_7a-uV3hJW8[/youtubedestacat]
Ja s'havia anunciat que aquest dissabte la Kings i la Queens League arrancaria amb una sorpresa. Just a l'inici de l'esdeveniment que se celebra al Civitas Metropolitano, s'ha estrenat la pel·lícula de la Kings i la Queens League. El curtmetratge, de vuit minuts, estava ambientat en una presó amb els presidents engarjolats i Gerard Piqué emmanillat.
En concret, es representava una escena en què l'exfutbolista del Barça i el CEO de les dues competicions, Oriol Querol, feien de guàrdies de presó i esbroncaven els presidents dels clubs per les seves actituds durant la segona temporada. Finalment, però, la pel·lícula patia un gir de guió i acabaven els dos mandataris de les lligues emmanillats.
[noticiadiari]2/260787[/noticiadiari]
Tot plegat ha deixat un anunci important i una gran escena. En primer lloc, la pel·lícula acaba anunciat que l'exfutbolista Chicharito Hernández presidirà un equip a la Kings League Americas, que començarà el 2024. A més, el final del film anava lligat amb l'entrada dels presidents dels clubs finalistes al Civitas Metropolitano pujats en un tanc.
[plantillavirals]
La pel·lícula de la Kings League: presidents empresonats i Piqué emmanillat
Entreteniment
El curtmetratge, de vuit minuts, ha precedit l'entrada dels creadors de contingut finalistes en un tanc al Civitas Metropolitano
- Piqué, emmanillat a la pel·lícula de la Kings League -
- Kings League
ARA A PORTADA
-
Trend L'àvia d'un influencer l'esbronca per gravar en castellà: «Parla en català, collons!» Marc Orts i Cussó
-
Entreteniment Estrella Damm organitza un cicle de concerts amb 45 artistes a diferents sales de Catalunya Neus Climent
-
-
Trend Una font inesgotable de mems de «Plats Bruts», la nova creació viral d'un usuari: «Algú ho havia de fer» Víctor Rodrigo
-
Gaming El SAGA Barcelona Game Fest prepara una edició de rècords (i un espai de Nintendo): tot el que has de saber del saló Víctor Rodrigo
Publicat el
29 de juliol de 2023 a
les 16:28
Et pot interessar
-
Entreteniment
Aitana reivindica el català al seu últim concert a Barcelona: «És el més important que tenim»
-
Entreteniment
Aitana es vesteix de «superestrella» en el seu retorn a Barcelona
-
Entreteniment
Ariana Grande es retira temporalment
-
Entreteniment
Quevedo i Bad Gyal, artistes de l’Estat més escoltats a l’estranger a Spotify en la primera meitat de 2026
-
Entreteniment
El Share Festival supera el seu rècord i reuneix 60.000 assistents en dues jornades
-
Entreteniment
Accidentat concert de Lola Índigo a Barcelona
