The Last of Us, creada per Craig Mazin i Neil Druckmann i basada en la popular saga de videojocs, s'ha convertit en una de les ficcions de l'any, complint amb les grans expectatives que hi tenia dipositades la plataforma HBO Max. Per això, la producció va renovar per una segona temporada i, després de mesos d'especulacions, ja hi ha data d'estrena: el 2025.
Mazin ja va confirmar recentment a Variety que la gravació de la temporada 2 arrencarà el 12 de febrer de 2024, fet que ja feia poc probable que el lliurament arribés aquest mateix any. Ara, la plataforma de streaming ha llançat un vídeo avançant les novetats i, entre els llançaments del 2025, ha inclòs el de The Last of Us.
En una entrevista al portal de cinema Collider, Bella Ramsey, que encarna Ellie, va donar alguns detalls sobre la segona temporada i una de les trames que tractarà: la seva relació amb Dina. "Estic emocionada per les coses realment intenses, perquè òbviament ja en vaig fer una mica a la temporada 1. I en realitat hi haurà més escenes físiques perquè Ellie òbviament està en millor forma física", va compartir.
Sigui com sigui, la temporada 2 seguirà la història del videojoc The Last of Us Part II i continuarà les aventures de Joel (Pedro Pascal) i Ellie uns anys després de la conclusió de la primera temporada. A més, Abby Anderson jugarà un paper clau en el lliurament. A més, entre les sèries que arribaran a HBO Max el 2024 hi ha la temporada 2 de La Casa del Dragón, el nou lliurament de True Detective o Penguin, l'spin-off de Batman. Per al 2025 quedaran altres títols destacats com les terceres temporades de The White Lotus, Euphoria i And Just Like That.
[plantillavirals]
[next]
La segona temporada de «The Last of Us» ja té data d'estrena: torna la dupla més carismàtica d'HBO
La gravació arrencarà el 12 de febrer de 2024 i es basarà en la segona part del videojoc

- Joel i Ellie, en la primera temporada de 'The Last of Us' -
- HBO Max
ARA A PORTADA
-
Mushka, Lia Kali i Rigoberta Bandini fan vibrar el Bogatell en un concert multitudinari Víctor Rodrigo | Paula Rovira Moreno
-
La música clàssica pot ser jove: dos directors que reivindiquen i sacsegen la tradició Guillem Maneja Juvanteny
-
-
Els joves demanen més cultura en català amb el cinema i els videojocs com a prioritats Lluís Girona Boffi
-
Estafadors fent-se passar per companyies telefòniques: com evitar aquesta mena d'enganys Raimon Palomeque
Publicat el 07 de desembre de 2023 a les 17:10
Actualitzat el 12 de desembre de 2023 a les 09:50
Et pot interessar
-
Entreteniment Mushka, Rigoberta Bandini i Lia Kali celebraran La Mercè amb Estrella Damm al Bogatell
-
Entreteniment «Amb els punxadiscos, la connexió entre música urbana i català no s’ha donat; jo ho intento»
-
Entreteniment Quevedo converteix el Sant Jordi en una macrodiscoteca
-
Entreteniment Tots els concerts que arriben a Barcelona: Quevedo, Post Malone, Bad Bunny, Fito y Fitipaldis i molts més
-
Entreteniment El Barcelona Rock Fest, denunciat per no deixar tornar a entrar els assistents amb entrades per a un dia
-
Entreteniment Aitana dona el tret de sortida a la nova gira des de Barcelona amb Julieta