Neix un festival d'artistes femenines a Barcelona: així serà «El Festi Que Faltava»

L'acte, organitzat per la banda de versions 'Les que faltaband'. tindrà lloc el 22 de març a la Fabra & Coats

Redacció
18 de març de 2025, 18:23
Amb el nou festival 'Les que faltaband' volen donar visibilitat a artistes femenines de diferents disciplines
Amb el nou festival 'Les que faltaband' volen donar visibilitat a artistes femenines de diferents disciplines | Ajuntament de Barcelona

La banda de versions Les que faltaband organitza el festival El Festi Que Faltava. El grup, format per vuit dones, va néixer el 2022 per "demostrar que les dones també són capaces de fer música festiva" i també per "reivindicar la poca presència femenina sobre els escenaris i al sector de la música en general". Ara, amb el nou festival volen donar visibilitat a artistes femenines de diferents disciplines.

El festival se celebrarà el dissabte 22 de març a la Fabra & Coats de Barcelona a partir de dos quarts de sis de la tarda i serà d'accés gratuït per a tot el públic. S'hi encabirà una fira d'artesanes, actuacions musicals de grups femenins i una actuació de la mateixa banda organitzadora amb col·laboracions especials d'artistes del panorama musical català. Gaudirà de les actuacions de Carla Collado, La Helen, DJs Petardeoketarreo i Laura Grau conduirà l’acte.

Les que faltaband és una jove banda de versions formada per vuit dones. Ofereixen un espectacle potent i reivindicatiu amb una posada en escena que combina la música, la dansa i altres elements artístics. Tal com el seu nom indica, donen veu i visibilitzen la presència femenina sobre l'escenari, dins un sector de la música ocupat majoritàriament per homes. La banda presenta un repertori íntegrament femení, des de ritmes llatins, pop-rock dels vuitanta, fins als hits més actuals.

Arxivat a