Aquest cap de setmana tothom a les xarxes socials parla dels germans Buyer. La parella de creadors de contingut de Gavà s'ha coronat com a campions de la Kings League amb el seu xBuyer Team. La lliga creada per Gerard Piqué els ha posat a primera línia de popularitat, però la realitat és que ara només recullen els fruits d'una carrera de més d'una dècada a internet i que sempre ha tingut el futbol com a protagonista.
Javi Ruiz, el més gran dels germans amb 27 anys, va fer els seus primers passos a YouTube amb el canal de xBuyer. Llavors, com era moda en aquella època, es dedicava a gravar gameplays del videojoc FIFA. És un d'aquells, com tants, que va començar a ser seguit per obrir sobres, demostrar com guanyava partits, donar consells, o mostrar com portava el seu club fins a la fama. És el mateix camí que van fer altres com DjMariio o Spursito.
El canal de xBuyer va fer-se referent del FIFA a l'Estat de mica en mica, i llavors va irrompre el petit dels Buyer, Eric Ruiz, que ara té 21 anys. Qui llavors se li deia MiniBuyer perquè rondava amb prou feines els 16 anys, va començar a fer-se habitual del canal del seu germà i així fins avui dia, sent ja una de les parelles més mediàtiques en el món d'internet. El seu canal a YouTube ja suma més de cinc milions i mig de subscriptors.
Els dos germans destaquen pel seu carisma, amb un cert to macarra i xulesc però sempre emmarcat dins d'un personatge al món d'internet. De personalitat molt familiar, també han incorporat als seus pares en molts dels vídeos i dels continguts que pengen a les xarxes socials. De fet, el seu pare també s'ha animat en més d'una ocasió a fer directes a Twitch. Per últim, també els defineix la passió pel Barça.
Aquesta fama, òbviament, els ha permès poder-se dedicar a temps complet a la creació de contingut: Javi Ruiz va deixar els estudis després d'acabar un grau superior i Eric Ruiz ha posat, per ara, el punt final en el batxillerat. A més, el menor dels germans té un gran interès per la moda, on fins i tot ha treballat de model, i ara ha impulsat la marca de roba Fake Gods. Mentrestant, al seu canal el futbol segueix manant, reinventant-se però mantenint l'essència dels inicis.
Qui són els germans Buyer, els catalans que han guanyat la Kings League?
Entreteniment
La parella de creadors de contingut de Gavà s'ha situat a primera línia d'internet arran de la lliga de Piqué, però la seva carrera és extensa i sempre protagonitzada pel futbol
- Javi i Eric Ruiz, els germans xBuyer -
- Kings League
ARA A PORTADA
-
Tecnologia La generació Z té pitjors habilitats per detectar informació falsa que els millennials Gerard Mira
-
Creadors Héctor Bellerín denuncia el youtuber Iñaki Angulo per titllar-lo de «marieta encobert» Europa Press
-
Creadors Netflix es queda amb «La Velada del Año» d'Ibai Llanos: preguntes i respostes d'una bomba digital Victor Rodrigo
-
Entreteniment La Fúmiga entona l'hora dels adeus al Sant Jordi Club: «Era el nostre desig, aquest final de pel·lícula» ACN
-
Tecnologia La Catosfera tanca una nova edició amb una reflexió sobre la comunicació en l’era de la IA Neus Climent
Publicat el
30 de juliol de 2023 a
les 17:05
Actualitzat el
30 de juliol de 2023 a les
17:11
Et pot interessar
-
Entreteniment
El SAGA Barcelona Game Fest tanca la primera edició amb més de 21.000 visitants
-
Entreteniment
L’Esplanada de l’Anella Olímpica s’omple de música abans dels concerts d’Oques Grasses
-
Entreteniment
Els fans d'Oques Grasses, amb un ull al cel per l'amenaça de pluges
-
Entreteniment
Quan el comiat es converteix en una festa: Oques Grasses desferma l'eufòria, i la nostàlgia, i «ho peta» a l’Estadi Olímpic
-
Entreteniment
Massive Attack, Doechii, Phoebe Bridgers, The Chemical Brothers o Bad Gyal, caps de cartell del Primavera Sound 2027
-
Entreteniment
Estrella Damm organitza un cicle de concerts amb 45 artistes a diferents sales de Catalunya
