Jennifer López actuarà al Palau Sant Jordi de Barcelona el pròxim 15 de juliol, segons ha anunciat la promotora Last Tour. La cantant, ballarina i actriu novaiorquesa pararà a la capital catalana en el marc de la seva nova gira mundial 'Up All Night Live', i que a l'estat espanyol també s'aturarà a Pontevedra el 8 de juliol, a Cadis i Màlaga el 10 i l'11 de juliol i a Bilbao el 16 de juliol.
JLo presentarà el seu novè àlbum d'estudi This is Me... Now, publicat el febrer de 2024, després de cancel·lar l'any passat el tour This is Me... Live. Es tracta de la primera vegada que l'artista actuarà a la ciutat comtal en tota la seva carrera, i ho farà tretze anys després del seu pas per Madrid, l'any 1012.
Segons dades que ofereixen els promotors del concert, López ha venut al llarg de la seva trajectòria més de 80 milions de discos i ha acumulat més de 15.000 milions de reproduccions. Té prop de 28 milions d'oients mensuals a Spotify.