05
de febrer
del
2015
Actualitzat
el
06
de febrer
a les
17:47h
Vídeo promocional
Tona ja té la seva marca de ciutat. Es va presentar aquest dimecres, a la sala de plens, sota el nom de “Tona Amunt!”.
Tona té l’objectiu de posicionar-ne amb una marca per diversos motius. D’una banda, econòmics: posicionar-se com a actiu turístic del territori i difondre la seva activitat comercial, de restauració i d’altres serveis del municipi. D’una altra, en clau més interna, per “millorar l’autoestima dels habitants de Tona i, en definitiva, augmentar la cohesió del poble”, segons expliquen fonts de l’Ajuntament.
La marca “Tona Amunt!” destaca diversos valors que defineixen el poble: sostenibilitat, tradició i cohesió social, qualitat de vida i educació. En aquest marc, a partir d’ara, tots els projectes de municipi giraran a l’entorn d’algun d’aquests trets diferencials.
L’acte de presentació, obert a tots els veïns, va comptar amb la participació de l’alcalde de Tona, Josep Salom; David Jiménez, de l’estudi Rende-vú, encarregat del disseny del logotip; Pere Gordi, gerent de l’Ajuntament de Tona; i Gregori Vizcaíno, responsable del desplegament de la marca.
Després d’un procés de treball intern entre els tècnics responsables del projecte, liderats per l’expert en implantació de marques ciutat, Pau Canaleta, i de consens amb agents representants de diversos àmbits del municipi, l’Ajuntament ha donat el tret de sortida de la campanya per promocionar la marca.
Tona ja té la seva marca de ciutat. Es va presentar aquest dimecres, a la sala de plens, sota el nom de “Tona Amunt!”.
Tona té l’objectiu de posicionar-ne amb una marca per diversos motius. D’una banda, econòmics: posicionar-se com a actiu turístic del territori i difondre la seva activitat comercial, de restauració i d’altres serveis del municipi. D’una altra, en clau més interna, per “millorar l’autoestima dels habitants de Tona i, en definitiva, augmentar la cohesió del poble”, segons expliquen fonts de l’Ajuntament.
La marca “Tona Amunt!” destaca diversos valors que defineixen el poble: sostenibilitat, tradició i cohesió social, qualitat de vida i educació. En aquest marc, a partir d’ara, tots els projectes de municipi giraran a l’entorn d’algun d’aquests trets diferencials.
L’acte de presentació, obert a tots els veïns, va comptar amb la participació de l’alcalde de Tona, Josep Salom; David Jiménez, de l’estudi Rende-vú, encarregat del disseny del logotip; Pere Gordi, gerent de l’Ajuntament de Tona; i Gregori Vizcaíno, responsable del desplegament de la marca.
Després d’un procés de treball intern entre els tècnics responsables del projecte, liderats per l’expert en implantació de marques ciutat, Pau Canaleta, i de consens amb agents representants de diversos àmbits del municipi, l’Ajuntament ha donat el tret de sortida de la campanya per promocionar la marca.
Presentació de la marca de ciutat de Tona, amb l’alcalde, Josep Salom; David Jiménez, de l’estudi Rende-vú; Pere Gordi, gerent de l’Ajuntament; i Gregori Vizcaíno, responsable del desplegament de la marca. Foto: Ajuntament de Tona