El PP ha admès avui, per primer cop, que al seu partit hi ha hagut una trama de corrupció. El portaveu parlamentari dels populars, Alfonso Alonso, ha reconegut avui al Congrés espanyol l'existència d'una trama corrupta i que els preocupa poder-la extirpar. "Una trama de corrupció que sí que va ocórrer dins del PP i que querem netejar", ha assumit en el marc de la diputació permanent, en què el partit ha vetat la compareixença al ple de la cambra del president del govern espanyol, Mariano Rajoy.
Avui mateix, el director del diari El Mundo, Pedro J. Ramírez, havia admès al jutge de l'Audiència Nacional que instrueix el cas Bárcenas, Pablo Ruz, que l'extresorer del PP li va parlar d'una donació de 300.000 euros efectuada per un donant habitual per a una campanya electoral del 2011. El periodista no ha pogut concretar si es tractava de les eleccions municipals o de les generals d'aquest any però ha subratllat que el donant tenia molt d'interès en fer arribar "el missatge a Rajoy". Ramírez ha afegit que dubta "molt" que aquesta entrega s'arribés a produir perquè aleshores el tresorer era José Manuel Romay Beccaria i té molta "integritat personal".
Alonso reconeix que el PP va patir una trama de corrupció
El portaveu parlamentari popular afirma que els preocupa com poden fer-ne net
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de juliol de 2013 a
les 18:12
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El jutge Peinado cita Begoña Gómez dimecres perquè lliuri el passaport
-
Política
«Illa és el Zapatero de la nostra època»: Alejandro Fernández escalfa motors de cara al congrés del PP
