Álvarez de Toledo crida a derrotar els «independentistes espanyols»

La candidata del PP per Barcelona insta els votants a "rescatar" democràticament Catalunya

Publicat el 11 d’abril de 2019 a les 22:51
El Partit Popular ha iniciat la seva campanya a Barcelona amb un acte al passatge dels Camps Elisis, a tocar del passeig de Gràcia. Ho ha fet amb un discurs abrandat de la seva candidata, Cayetana Álvarez de Toledo, qur ha clamat que la campanya és un pas més per assolir l'objectiu que busca el partit: el "rescat democràtic" de Catalunya. Álvarez de Toledo ha atacat durament el PSOE i Pedro Sánchez, al qui ha titllat d'"hipòcrites". De Toledo ha donat per feta la derrota independentista, però ha cridat a vèncer els "independentistes espanyols", en al·lusió a Sánchez i als que volen pactar amb els sobiranistes.

La candidata popular ha fet al·lusió als fets produïts aquest migdia a la UAB i ha afirmat que "els joves que avui ens han agredit necessiten anar a la biblioteca a estudiar democràcia i llibertat". Amb el to emfàtic amb què ha conduït la seva arribada a la política catalana, ha anunciat que no faran "ni un pas enrere" i que el PP no cometrà "mai més" els mateixos errors del passat a l'hora d'enfrontar-se a l'independentisme.

Abans que la candidata, ha intervingut el president del PP de Catalunya, Alejandro Fernández, que ha afirmat que "Catalunya està dirigida per un moviment nacional-populista i nosaltres tenim la missió històrica de defensar Espanya i la llibertat". Referint-se als fets de l'Autònoma, Fernández ha afirmat que "aquest matí, els totalitaris ens han dit que no passaríem i hem passat".