El jutge ha decretat l’arxivament definitiu de la causa contra l'exdiputada del PSC i exregidora de l'Ajuntament de Sabadell Montserrat Capdevila, a qui se li atribuïa un delicte de malversació de fons públics per haver utilitzat presumptament la targeta de parlamentària per pagar uns viatges personals en AVE a Madrid. El sobreseïment s’ha donat després que el fiscal no hagi recorregut l'arxiu provisional que havia decretat el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC).
En un comunicat al seu blog personal, Capdevila assegura que té “l’alegria” d'anunciar la decisió del jutge. “Durant aquests gairebé dos anys que han durat les diligències prèvies, he rebut mostres de suport, afecte i escalf de moltes persones que m’han fet costat, no dubtant de la meva honorabilitat, la qual cosa vull agrair de tot cor”, apunta Capdevila.
En aquest sentit, agraeix al primer secretari del PSC i el seu predecessor, Miquel Iceta i Pere Navarro, el suport que li han donat en tot moment, i recorda que la presumpció d’innocència “és un dret fonamental que s’ha de respectar per sobre de tota creença o objectiu polític”, assegurant que la política no s’ha de basar “en el joc brut”.
Capdevila acaba el comunicat esperant que la causa que encara té oberta a Sabadell s'acabi resolent ben aviat.
Arxivada definitivament la causa contra l'exdiputada del PSC Montserrat Capdevila pels viatges en AVE
La socialista agraeix la confiança que el partit li ha tingut en tot el procés
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de desembre de 2015 a les 17:56
Et pot interessar
-
Política Elisenda Alamany presenta candidatura per liderar ERC a les municipals del 2027
-
Política El PP celebra el nou ajornament en l’oficialitat del català: «Europa no paga xantatges»
-
Política Collboni envia una carta a 31 alcaldes europeus per demanar-los el suport amb l'oficialitat del català a la UE
-
Política Feijóo, després de la imputació de Montoro: «Que s'investigui el que s'hagi d'investigar»
-
Política L'enèsim ajornament de l'oficialitat del català a Europa comença a irritar Espanya
-
Política Espanya persisteix per fer caure el mur contra l'oficialitat del català a Europa