La presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, ha canviat el rumb del PP liderat per Alberto Núñez Feijóo i ha demanat detenir i jutjar "cadascun" dels responsables del que ha qualificat d"'actes vandàlics" a la seu del PSOE a Madrid, Ferraz, abans que el líder del partit. La política madrilenya ha condemnat, ara sí, els fets i ha assegurat que ella, a títol personal, no va "enlloc amb els ultres", que van trencar una manifestació que era absolutament pacífica i que defensava la democràcia".
[noticiadiari]264937[/noticiadiari]
En el ple celebrat a l'Assemblea de Madrid, Ayuso ha defensat les protestes en contra de l'amnistia, sempre, però, "que siguin pacífiques". En aquest sentit, ha assenyalat que "així com Sánchez s'ho empassa tot, el poble espanyol no". La societat, a parer de la presidenta de la Comunitat de Madrid, "està molt cansada" i no entén com el líder socialista ara sosté que els homes de l'expresident Carles Puigdemont són "homes de pau".
Ayuso s'ha preguntat si, veritablement, és "feixista" dir que Sánchez ha reinterpretat la Constitució perquè hi tinguin cabuda tots els delictes. "Tothom és feixista", ha fet broma. "Tot aquell qui surti aquests dies demanant claredat, transparència, i saber què és el que s'està fent, també és feixista", ha reblat.
Les paraules d'Ayuso arriben un dia després de les primeres protestes amb aldarulls a Ferraz i tot just instants després que tant el coordinador general del PP, Elías Bendodo, i la número dos de Feijóo, Cuca Gamarra, hagin condemnat per primer cop les concentracions. De moment, però, el líder de la formació s'ha limitat a demanar "exemplaritat" als manifestants. Alhora, però, que ha culpat el president en funcions del govern espanyol de generar "malestar social".
Ayuso s'avança a Feijóo i demana detencions pels aldarulls a Madrid
La presidenta madrilenya condemna els "actes vandàlics" a Ferraz i assegura que només donarà suport a les manifestacions en contra de l'amnistia si són pacífiques
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de novembre de 2023 a les 12:26
Actualitzat el 07 de març de 2024 a les 13:36
Et pot interessar
-
Política
Turull reivindica els alcaldes de Junts per donar respota als «reptes i amenaces» locals: «Calen solucions i no tanta cridòria»
-
Política
Colau acusa Junts de «comprar l'agenda i la narrativa» d'Aliança Catalana: «És un error»
-
Política
«S'estaria dutxant, dormint la mona o similar»: on estava Mazón després del dinar al Ventorro?
-
Política
Mor Anna Balletbò, exdiputada socialista al Congrés
-
Política
Crisi al Poder Judicial: els vocals progressistes acusen la presidenta de «trencar el consens»
-
Política
La CUP s'obre a acordar amb Illa la limitació de la compra especulativa d'habitatges
