[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=atOMND4tu8Q[/youtube]
L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha lamentat aquest dijous els "incidents" produïts a les protestes dels darrers dies, com ara els incendis produïts als aldarulls. En un vídeo publicat a Youtube, Colau també ha criticat les càrregues policials i la utilització de bales de goma, que ha recordat que estan prohibides pel Parlament.
L'alcaldessa ha reiterat que "Barcelona és una ciutat de pau" i ha traslladat el missatge que l'Ajuntament ha reforçat els serveis de neteja, mobilitat, bombers i protecció civil per donar resposta a possibles incidents.
Colau s'ha referit a la repressió de l'1-O i a la sentència i acte seguit ha assegurat que els partits independentistes han estat "inflamant amb una retòrica èpica" i han fet "promeses irrealitzables a curt termini".
L'alcaldessa de Barcelona defensa "buscar acords"
"Hem arribat a una política de trinxeres que ens genera impotència i tristor", ha assegurat l'alcaldessa en un missatge en què també ha apostat per "cedir, buscar acords i entendre l'altre en lloc de mantenir la retòrica maximalista", una crida que fet als dirigents del Govern i del govern espanyol.
Colau denuncia les càrregues policials als aldarulls
L'alcaldessa de Barcelona lamenta l'ús de bales de goma per part de la Policia als incidents a les protestes per la sentència de l'1-O
ARA A PORTADA
-
Illa s'ho juga tot a la carta de l'habitatge i deixa en guaret el finançament Bernat Surroca Albet | Oriol March
-
Illa anuncia una mobilització massiva de sòl per fer més de 200.000 pisos O. March / B. Surroca / Ll. Girona
-
Els socis apressen Illa a actuar ja en habitatge i finançament si vol encarrilar la legislatura Lluís Girona Boffi
-
S'acosta l'hora clau per a Carles Puigdemont: recurs d'empara admès al TC, ordre de detenció activa Oriol March
-
Publicat el 17 d’octubre de 2019 a les 19:02
Et pot interessar
-
Política El govern espanyol treu pit de l'embargament d'armes a Israel: «Es farà amb tot el rigor»
-
Política El debat de política general al Parlament, en directe
-
Política La Moncloa negocia contrarellotge amb Podem per garantir l’aprovació de l’embargament d’armes a Israel
-
Política Illa tira enrere la decisió d'Aragonès: els advocats dels Mossos tornen a Interior
-
Política El Govern veu marge d'entesa amb ERC i els Comuns al debat de política general
-
Política El jutge Peinado es querella contra Gabriel Rufián i li demana 70.000 euros