[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=atOMND4tu8Q[/youtube]
L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha lamentat aquest dijous els "incidents" produïts a les protestes dels darrers dies, com ara els incendis produïts als aldarulls. En un vídeo publicat a Youtube, Colau també ha criticat les càrregues policials i la utilització de bales de goma, que ha recordat que estan prohibides pel Parlament.
L'alcaldessa ha reiterat que "Barcelona és una ciutat de pau" i ha traslladat el missatge que l'Ajuntament ha reforçat els serveis de neteja, mobilitat, bombers i protecció civil per donar resposta a possibles incidents.
Colau s'ha referit a la repressió de l'1-O i a la sentència i acte seguit ha assegurat que els partits independentistes han estat "inflamant amb una retòrica èpica" i han fet "promeses irrealitzables a curt termini".
L'alcaldessa de Barcelona defensa "buscar acords"
"Hem arribat a una política de trinxeres que ens genera impotència i tristor", ha assegurat l'alcaldessa en un missatge en què també ha apostat per "cedir, buscar acords i entendre l'altre en lloc de mantenir la retòrica maximalista", una crida que fet als dirigents del Govern i del govern espanyol.
Colau denuncia les càrregues policials als aldarulls
L'alcaldessa de Barcelona lamenta l'ús de bales de goma per part de la Policia als incidents a les protestes per la sentència de l'1-O
ARA A PORTADA
Publicat el 17 d’octubre de 2019 a les 19:02
Et pot interessar
-
Política
Petició inesperada de Javier Cercas a Pedro Sánchez: «Desclassifiqui tot el que hi hagi del 23-F»
-
Política
El Parlament pressiona perquè l'Estat publiqui les balances fiscals
-
Política
El PP exigeix a Sánchez demani perdó i convoqui eleccions després de la condemna al fiscal general
-
Política
La defensa de Pujol demana que no sigui jutjat a l'Audiència Nacional pel seu estat de salut
-
Política
El PSC es compromet a regular la compra especulativa d'habitatge
-
Política
Franco va morir el dia 19 de novembre i no el 20, segons dos metges que van tractar-lo
