[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=atOMND4tu8Q[/youtube]
L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha lamentat aquest dijous els "incidents" produïts a les protestes dels darrers dies, com ara els incendis produïts als aldarulls. En un vídeo publicat a Youtube, Colau també ha criticat les càrregues policials i la utilització de bales de goma, que ha recordat que estan prohibides pel Parlament.
L'alcaldessa ha reiterat que "Barcelona és una ciutat de pau" i ha traslladat el missatge que l'Ajuntament ha reforçat els serveis de neteja, mobilitat, bombers i protecció civil per donar resposta a possibles incidents.
Colau s'ha referit a la repressió de l'1-O i a la sentència i acte seguit ha assegurat que els partits independentistes han estat "inflamant amb una retòrica èpica" i han fet "promeses irrealitzables a curt termini".
L'alcaldessa de Barcelona defensa "buscar acords"
"Hem arribat a una política de trinxeres que ens genera impotència i tristor", ha assegurat l'alcaldessa en un missatge en què també ha apostat per "cedir, buscar acords i entendre l'altre en lloc de mantenir la retòrica maximalista", una crida que fet als dirigents del Govern i del govern espanyol.
Colau denuncia les càrregues policials als aldarulls
Política
L'alcaldessa de Barcelona lamenta l'ús de bales de goma per part de la Policia als incidents a les protestes per la sentència de l'1-O
ARA A PORTADA
Publicat el
17 d’octubre de 2019 a
les 19:02
Et pot interessar
-
Política
Catalunya Nord, una identitat en resistència
-
Política
Rufián i Montero rebutgen el «vot útil» de Sánchez: «Cal sotmetre el PSOE des de l'esquerra»
-
Política
Nogueras condiciona el nou govern després del 29-N a la gestió dels impostos a Catalunya
-
Política
Feijóo promet acabar amb «l'amiguisme» a Renfe i Adif
-
Política
Mor Josep Tarradellas Macià, fill de l'expresident de la Generalitat, als 84 anys
-
Política
Ada Colau i Emilio Delgado s'estrenen: una Sagrera farcida de gent acull el primer acte del Front Ampli a Catalunya
