Demòcrates debatrà l'11 de gener en el marc d'un Consell Nacional les conseqüències d'un acord d'investidura entre ERC i PSOE i una d'elles podria ser sortir del grup parlamentari d'ERC, segons han explicat fonts de la formació a l'ACN.
Ara mateix Demòcrates té dos diputats dins del grup, Antoni Castellà i Assumpció Laïlla. La formació independentista veu amb reticències que ERC arribi a un acord amb els socialistes per facilitar la investidura de Pedro Sánchez. Aquest mateix dimarts, el portaveu de Demòcrates i diputat, Antoni Castellà, s'hi ha pronunciat en contra a través del seu compte de Twitter. "Quan estàs en conflicte i el teu enemic saps que sempre fa trampes i que a més té ostatges retinguts, tenint els vots per fer-lo caure , l’últim que fas és estabilitzar-lo", ha afirmat.
Demòcrates debatrà si surt del grup d'ERC al Parlament si els republicans faciliten la investidura de Sánchez
La formació que encapçala Antoni Castellà celebrarà un consell nacional l'11 de gener per abordar les conseqüències d'un acord d'investidura
ARA A PORTADA
-
Foment amenaça de portar al TC les mesures estrella d'Illa i els Comuns en habitatge Pep Martí i Vallverdú
-
Ni les carícies ni la pressió del Govern mouen ERC pels pressupostos: «Facin complir els acords» Bernat Surroca Albet
-
Junts presenta el veto als pressupostos i avisa Illa que són una qüestió de confiança Lluís Girona Boffi
-
Hezbol·là s'uneix al conflicte bèl·lic a l'Orient Mitjà mentre Israel continua atacant «el cor de Teheran» Redacció
-
Publicat el
31 de desembre de 2019 a
les 18:30
Et pot interessar
-
Política
Parlon justifica l'augment de pressupost d'Interior per la inseguretat i les emergències meteorològiques
-
Política
Albiol fitxa l'excandidat del PDECat a Badalona per coordinar la regidoria contra les ocupacions
-
Política
Donald Trump juga fort
-
Política
L'espai postconvergent tornarà als orígens a Manresa?
-
Política
El DAFO d'Oriol Junqueras amb els pressupostos: per què se la juga?
-
Política
Helena Solà, candidata de Foc Nou a la presidència d'ERC, estripa el carnet del partit
